اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد؛

اعلام آمادگی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال برای زوجین

اعلام آمادگی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال برای زوجین
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد اعلام می کند خانواده و زوجین نیازمندی که استعداد و شرایط ایجاد اشتغال را دارند، می توانند با مراجعه به کمیته امداد از تسهیلات این نهاد بهره ببرند تا زندگی مناسبی را برای خودشان ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، ازدواج را یکی از سنت های اسلامی و اقدامی دینی و ارزشمند خواند و گفت: ازدواج و همراهی ۲ نفر در کنار هم علاوه بر خروج از حصر منیت ها، موجب رشد شخصیت زوجین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پرستوها, ، ,

وی با تاکید بر اینکه زوجین در تمام امور زندگی شریک شان را بر هرچیز دیگری مقدم بدانند، افزود: در زندگی اگر وجود منفعت و کاری بود باید هر دو طرف بهره مند شوند چراکه شرط ماندگاری در زندگی وفای به عهد و تعهد است.

,

مسعودیان راد با اعلام این نکته که با ازدواج سرنوشت انسان تغییر می کند، ادامه داد: همت بلند در زندگی مشترک رمز موفقیت، استحکام در زندگی و گرم نگه داشتن کانون خانواده است که نکته مهم آن داشتن برنامه در زندگی است.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: محور و اساس زندگی در دست بانوان قرار دارد که با استفاده از مشاوره و راهنمایی ها و توانمندکردن فکری و اقتصادی، باید زندگی شان را ارتقاء دهند و مشکلات پیش از ازدواج را در زندگی شان نداشته باشند تا شاهد تغییر سرنوشت به سمت خوبی باشیم.

,

وی نوعروسان کمیته امداد را افرادی صبور، مقاوم و با قناعت برشمرد و اظهار کرد: عروسها باید در زندگی قناعت پیشگی، تدبیر و عقل معیشت زندگی را حفظ کنند چرا که زندگی فقط درآمدزایی نیست بلکه بخشی از آن هم مدیریت مصرف است.

,

مسعودیان راد با اشاره به اینکه مشکلات مالی عاملی برای شکل گیری آسیب طلاق نیست، افزود: در زندگی خیلی از بزرگان دینی و ملی شاهد هستیم که در ابتدای زندگی با مشکل بوده است اما با همراهی همسران شان به سمت خوبی و پله های ترقی زندگی پیشرفت کرده اند.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه قرار نیست مشکلات اقتصادی در زندگی ادامه و استمرار داشته باشد، تصریح کرد: کمیته امداد اعلام می کند خانواده و زوجین نیازمندی که استعداد و شرایط ایجاد اشتغال را دارند، می توانند با مراجعه به کمیته امداد از تسهیلات این نهاد بهره ببرند تا زندگی مناسبی را برای خودشان ایجاد کنند.

,

وی رمز موفقیت خانواده را دین مداری، خدامحوری و پایبندی به آن دانست و اظهار کرد: امیدوارم با بکارگیری این نکات در زندگی، طراوت و شادابی در زندگی زوجین طنین انداز شود. چراکه معنویت و شادابی باهم تلفیق پذیر هستند.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه