اخبار داغ

بازار داغ حقوق اعضای شورای شهر سی سخت

بازار داغ حقوق اعضای شورای شهر سی سخت
موضوع پرداختن به مبلغ حقوق اعضای شورای سی سخت از آنجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که گاه ممکن است برخی ها را ترغیب به نام نویسی کند تا شاید از این بستر به نان و نوایی برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا با نزدیک شدن به کارزار پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستاها و با بالاگرفتن تب انتخاباتی مسئله میزان حقوق و مزایای اعضای شورا یکی دیگر از مباحث و مسایل مورد طرح در این روزها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

 

,

موضوع پرداختن به مبلغ حقوق اعضای شورای سی سخت از آنجا از اهمیت ویژه ای برخوردار است که گاه ممکن است برخی ها را ترغیب به نام نویسی کند تا شاید از این بستر به نان و نوایی برسند. یکی از مصادیق بارز این طرز نگاه به انتخابات، به انتخاباتهای دوره های پیشین شورای شهر سی سخت برمی گردد که موجب شد تا یکی از عجیب ترین کارزارهای انتخاباتی در سی سخت رقم بخورد.

,

 

,

عجیبی و در نوع خود جالب بودن انتخابات گذشته، در کنار برخی اتفاقات نو و ویژه در انتخابات سی سخت رقم خورد. یکی از عجایب انتخاباتهای پیشین سی سخت به نام نویسی برخی افراد جویای کار برمی گردد که با فرض یک تیر و دو نشان هم قصد خدمت داشتند و هم تدبیری برای اشتغالشان اندیشیده بودند!

,

 

,

برخی از این افراد که حتی سابقه یک نامه نگاری معمولی اداری را هم نداشتند در تلاش بودند تا با راهیابی به مجموعه شورای شهر مشکلات شهر و شهرداری را مرتفع کنند، این افراد متاسفانه توانستند متاثر از جو احساساتی و غیر منطقی حتی بخشی از کل سبد آرای شهر سی سخت را به خود اختصاص بدهند.

,

 

,

اما این افراد که بدون اطلاع از مبلغ ،شرایط و نوسانات حقوق اعضای شورا دست به فال و تماشا زدن برخی ملاحظات و اتفاقات پیش بینی نشده را به حساب و کتاب خود اضافه نکرده بودند و نمیدانستند حقوق یک عضو شورا آش دهان سوزی نیست که در کنار تعهدات بالای این جایگاه  بتوان روی آن حساب باز کرد.

,

 

,

رکود و مشکلات مالی شهرداری یکی از چندین موضوع غیر قابل پیش بینی برای این دست افراد بود که موجب شد در خوش بینانه ترین حالت به یکباره مبلغ حقوق عضو شورا در یک ماه به کمتر از 500 و یا 400 هزار تومان برسد و عملا ثابت کند حساب و کتابها حتی در این یک مورد هم درست از آب در نمی آید.

,

 

,

این افراد در دور جدید انتخابات باید بدانند لازمه تحرک ،ایفای نقش و اثرگذاری داشتن حداقل برخی پارامترهای معقول و هم سطح با جایگاه شورا است ،جایگاهی که جدای از الزامات مدیریتی و اشراف بر قوانین و اختیارات، ارتباطات مردمی ،اجتماعی و فرهنگی حتی در برخی مواقع تحت الشعاع مسایل سیاسی قرار میگیرد و جزء لاینفک حضور درمجموعه شورای شهر محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه