اخبار داغ

جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان؛

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مواد مخدر به کشور/قوه قضاییه در پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر عزم راسخ دارد

سیستان وبلوچستان دروازه ورود مواد مخدر به کشور/قوه قضاییه در پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر عزم راسخ دارد
رسول نامی گفت: استان سیستان و بلوچستان به واسطه همجواری با دو کشور عمده تولید کننده مواد مخدر در جهان یکی از کانال های اصلی ورود مواد مخدر در کشور محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، ظهر امروز هشتمین کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با حضور فعالین مذهبی و هیات امنای مساجد حاشیه شهر زاهدان در محل این معاونت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,

رسول نامی در این جلسه  با تاکید بر ارائه و اتخاذ راهکارهای موثر در راستای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، اظهار داشت: متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر یکی از آفات معاصر جامعه جهانی است.

,

جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری کل استان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان به واسطه همجواری با دو کشور عمده تولید کننده مواد مخدر در جهان یکی از کانال های اصلی ورود مواد مخدر در کشور محسوب می شود. وی افزود: این استان به واسطه گسترش محرومیت  اجتماعی و جوان بودن ساختار سنی این جامعه در معرض مضرات نامناسب  سوء مصرف مواد مخدر  قرار دارد.

,

نامی با تاکید بر اتخاذ تدابیر موثر در راستای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، گفت: در حال حاضر با گسترش  تولید مواد مخدر صنعتی و شیمیایی اسیب های ایجاد شده از مصرف مواد مخدر نسبت به گذشته  بسیار عمیق تر شده است.

,

وی  ابراز داشت: مواد مخدر معاصر خط کشی های مرسوم و سنتی سوء مصرف مواد مخدر را تغییر داده و دیگر نمی توان اعتیاد را یک معضل مردانه، مختص بی سوادان و افراد کهنسال در نظر گرفت چرا که امروز گسترش مصرف مواد مخدر در میان بانوان، افراد تحصیل کرده و بسیاری از چوانان  این پدیده را به یک پدید را به یک معضل شایع  و دامنگیر در جامعه تبدیل  ساخته است.

,

این مسئول گفت: خوشبختانه معضل مواد  مخدر در عرصه های مختلف در معاونت  اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم پرداخته می شود.

,

نامی در انتها ابرازی امیدواری کرد تا با تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص آسیب های اجتماعی  اولویت دار در یک بازده زمانی میان مدت بتوانیم بر معضل مذکور فائق شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه