اخبار داغ

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان:

مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان باید اقدام و مقابله فرهنگی انجام شود

مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان باید اقدام و مقابله فرهنگی انجام شود
مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت:در مقابل هجوم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، رخنه فرهنگی باید مقابله فرهنگی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، احترام حیدریان در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ، با محوریت تهاجم فرهنگی دشمنان و نحوه مقابله با آن اظهار داشت: بدیهی است در مقابل هجوم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، رخنه فرهنگی باید مقابله فرهنگی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه, ندای سرخه , .,

وی افزود: برنامه سازان فرهنگی و هنری، سازمان هایی مانند صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، نظام آموزش عالی و دیگر ارگان های دولتی و غیردولتی باید در بخش غنی سازی و سالم سازی فرهنگ سرمایه گذاری کنند و در مقابل نقشه ها و کیدهای شوم استکبار فعالیت های متوع و مناسب انجام دهند.

, .,

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان بیان داشت: فعالیت های متنوع و مناسب برنامه سازی، تفریحات سالم و امکانات کافی باید ایجاد شودچرا که منع و برخورد تنها راه مقابله نیست و بالتبع انسان بدانچه منع گردد؛ حریص تر می شود.

, .,

حیدریان تأکید کرد: بایستی با تشکیل گروه های کارشناسی از رشته های علمی مرتبط با موضوع، نقاط ضعف و قوت و ابعاد مختلف موضوع را بررسی و برای حل آن چاره اندیشی کنیم.

, .,

وی  به اهداف شوم دشمنان در عصر جدید به ویژه از طریق رسانه های ارتباط جمعی، از طریق فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای اشاره کرد و گفت: برخی از شبکه های ماهواره ای با پخش فیلم و سریال اهدافی همچون ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته در مقابل ساختار سنتی خانواده، ترویج و عادی جلوه دادن خیانت متقابل زن و شوهر به همدیگر، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین، عادی جلوه دادن رابطه دختر و پسر قبل از ازدواج، هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل و مؤثر، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران قبل از ازدواج را دنبال می کنند.

,

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان از دیگر اهداف شبکه های ماهواره ای را تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده، ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج و پی ریزی و ایجاد آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی، فرقه نوظهور در نوجوانان و جوانان عنوان کرد.

,

حیدریان ترویج بدپوشی «بدحجابی» در جامعه را از دستاوردهای گردانندگان شبکه های ماهواره ای و برنامه ریزان جهان غرب در جهت هویت زدایی، دین زدایی و خانواده ستیزی و خانواده گیری بیان داشت.

,

وی بیان داشت: فیلم هایی که توسط رسانه های غربی تولید و از طریق ماهواره و فضاهای اجتماعی به طور رایگان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، با هدف از بین بردن نگاه عفیفانه مردم و زن در خانواده است؛ آنها تلاش می کنند تا زیور عفاف را به عنوان یک عامل مخرب جلوه دهند و تعهد و پایداری افراد خانواده را نسبت به هم از بین ببرند.

,

مسئول امور بانوان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: آمارها نشان داده است که بیش از 50 درصد از دانش آموزان به خاطر  تماشهای این فیلم ها از علم و تحصیل عقب افتاده اند؛ بیشتر وقتی که تلویزیون به تنهایی دانش آموزان را اینگونه از علم جدا می کند پس کانال های مبتذل و فاسد ماهواره ای چه تأثیری بر روند علم و تحصیل خواهد داشت.

,

حیدریان گفت: خانواده در رأس آن مادر خانواده باید حواسشان به فرزندانشان باشد تا راه را از بیراهه بشناسند و گول و فریب نخورند و در دام شیاطینی که نرم و مخملین به دنبال از بین بردن فکر و مغز جوانان و نوجوانان ما هستند، گرفتار نشوند.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه