اخبار داغ

کارگران هپکو امروز نیز تجمع کردند؛

احیای هپکو و پرداخت معوقات، مهمترین خواسته کارگران این شرکت+تصاویر

احیای هپکو و پرداخت معوقات، مهمترین خواسته کارگران این شرکت+تصاویر
کارگران شرکت هپکو که از اوایل دی ماه در اعتراض به مشکلات پیشروی این شرکت و عدم پرداخت حقوق در محل کار خود حاضر نشده اند و امروز نیز با تجمع خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب، جمعی از کارگران شرکت هپکو اراک، امروز برای یازدهمین بار به نشانه اعتراض به پرداخت نشدن حقوق، مشخص نبودن وضعیت سهامداران شرکت مقابل استاندار مرکزی تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته کارگران شرکت هپکو از سال ۸۶ تا کنون به دلیل سوء مدیریت با مشکلات فراوانی روبه رو بوده و طی این مدت روز به روز به مشکلات این شرکت افزوده شده است و مسئولان هم تاکنون به قول هایی که برای رفع مشکلات این شرکت داده اند عمل نکرده اند.

,

روز نیست که خبری از تجمع و اعتراضات کارگری شنیده نشود. کارگرانی که تنها برای دریافت حقوق خود به خیابان می آیند تا شاید در بین این همه مشکلاتی که کشور با آن رو به رو شده یک صدایی آنان به گوش مسئولان برسد.

,

روزگار عجیبی شده عده‌ای حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و مدعی می شوند که تنها سهم خود را از انقلاب دریافت کرده‌اند در حالیکه برخی از دیگر حتی در گذران روز خود مانده‌اند و نمی‌دانند با چه زبانی به کودک خردسال خود بگویند هنوز معوقاتشان را دریافت نکرده‌اند.

,

, ,

اعتراض ما صرفا صنفی است/ برخی آن را سیاسی جلوه می دهند

, اعتراض ما صرفا صنفی است/ برخی آن را سیاسی جلوه می دهند, اعتراض ما صرفا صنفی است/ برخی آن را سیاسی جلوه می دهند,

یکی از کارگران هپکو در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با بیان اینکه هیچ مسئولی پاسخگوی مطالبات کارگری نیست، گفت: ما در این اعتراضاتمان هیچ چیزی جز حقوق مان نمی‌خواهیم ولی متاسفانه برخی از افراد سعی دارند این اعتراضات را سیاسی جلوه دهند.

,

وی با گله‌مندی از وضعیت موجود گفت: گرچه وضعیت امروز حاصل امروز و دیروز نیست ولی انتظار داریم هرچه زودتر مسئولین فکری کنند. مسئولین رسیدگی نمی کنند.

,

این پرسنل هپکو در پاسخ به چگونگی رفع مشکلات معیشتی گفت: خیلی از کارگران این شرکت اجازه نداده‌اند خانواده هایشان متوجه مشکلات مالی شوند و سعی کرده اند در حد توان نیازهای خانواده را تامین کنند ولی با این روند تا کی می شود ادامه داد؟

,

وی ادامه داد: از فروردین ۹۴ علی الحساب حقوق های ما پرداخت شده شاید در یک مقطع ۴ ماه حقوق ما کامل پرداخت شده باشد ولی در مجموع کارگر کف کارگاه نیازمندتر است و باید به موقع حقوق خود را دریافت کند.

,

روزگار سختی را بدون حقوق می گذرانیم

, روزگار سختی را بدون حقوق می گذرانیم, روزگار سختی را بدون حقوق می گذرانیم,

این کارگر واحد تعمیرات گفت: نمی توان اینگونه زندگی را گذراند برخی از کارگران تنها منبع درآمدشان همین حقوق شرکت است که در حال حاضر به خاطر مشکلات عدیده واقعا نمی دانند چه کنند؟

,

وی افزود: خیلی از خانواده‌ها از هم پاشیده شده است فشارهای عصبی بسیاری بر کارگران شرکت وارد می شود. کارگان تنها خواستار این هستند که یکی از مسئولین پاسخ گوی مطالبات کارگران باشد.

,

یکی از پرسنل‌ خانم این شرکت گفت: برخی از پرسنل این شرکت هم خودشان و هم همسرشان از پرسنل این شرکت هستند. بندگان خدا آنان زندگی را سخت‌تر از ما می‌گذرانند.

, ,

وی ادامه داد: متاسفانه با این مخارج زیاد گذران زندگی سخت شده است امیدواریم مسئولین پاسخگوی مطالبات کارگران باشند.

,

خواستار احیای صنعت استان مرکزی هستیم

, خواستار احیای صنعت استان مرکزی هستیم, خواستار احیای صنعت استان مرکزی هستیم,

لطیفی عضو شورای کار شرکت هپکو اراک با اشاره به مشکلات پیش روی شرکت هپکو اراک گفت: کارگران شرکت هپکو دو خواسته بیشتر از مسئولین ندارند.

,

لطیفی اظهار کرد:  یکی از این خواسته ها امنیت شغلی است که بر می گردد به ماندگاری هپکو برای استان و احیای صنعت استان است.

,

وی ادامه داد: خواسته دیگر هم پرداخت به موقعه حقوق است که این دو خواسته خیلی درخواست آن چنانی نیست که امیدواریم مسئولین حمایت کنند.

,

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه