اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ایمن‌سازی ساختمان‌ها با اهمال‌کاری محقق نمی‌شود/ بازرسی‌ها باید با جدیت انجام گیرد

ایمن‌سازی ساختمان‌ها با اهمال‌کاری محقق نمی‌شود/ بازرسی‌ها باید با جدیت انجام گیرد
آیت‌الله طباطبایی نژاد با اظهار تأسف گفت: در برخی از نظارت‌ها می‌روند و می‌نشینند چای می‌خورند و بعد بیرون می‌آیند بعد اظهار می‌کنند نظارت انجام شد؛ این مسئله قابل‌قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو در تهران و راه های جلوگیری از وقوع چنین حوادثی اظهار کرد: همان طوری که در این چند روز همه مسئولان تأکید کرده اند باید ساختمان ها را به ویژه ساختمان های بلند را ایمن سازی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با تأکید بر اینکه ساختمان سازی ها باید بر اساس قوانین روز باشد، گفت: در ایمن سازی ساختمان ها برای زلزله و آتش سوزی باید از مسائل فنی روز انجام پذیرد.

,

وی با اشاره به گفته برخی از مسئولان ذی ربط در تهران مبنی بر اینکه بارها در خصوص ناایمن بوده ساختمان پلاسکو تذکر دادده شده بود، تصریح کرد: باید با شدت در این زمینه جلوگیری ها اعمال شود تا شاهد تکرار چنین حوادثی اسفبار و دل‌خراش نباشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اینکه از این موضوع باید درس گرفته شود، اظهار کرد: در جاهای مختلف باید مسائل ایمنی و اساسی را جدی گرفت.

,

آیت الله طباطبایی نژاد درباره نظارت بر روی ساختمان ها، گفت:‌ باید نظارت ها دقیق و متقن باشد نه اینکه یک سری بزنند و بیایند بیرون، باید واقعا به طور صحیح نظارت ها انجام شود و دستور دهند کمبودهای امنیتی با جدیت برطرف شود.

,

وی با اظهار تأسف گفت: در برخی از نظارت‌ها می‌روند و می‌نشینند چای می‌خورند و بعد بیرون می‌آیند بعد اظهار می‌کنند نظارت انجام شد؛ این مسئله قابل‌قبول نیست.

,

امام‌جمعه اصفهان در خصوص تجهیز بودن ایمنی ساختمان‌های استان اظهار کرد: همه ساختمان‌ها این نیستند، ساختمان‌های قدیمی در شهرستان‌ها و مرکز استان داریم.

,

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: بازرسی‌ها حتماً باید انجام بگیرد، البته باید جدیت بیشتری در کار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه