اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی:

۸ درصد اعتبارات سال ۹۵ استان مرکزی به تفرش تعلق گرفت/ اختصاص ۷۰ درصد اعتبارات تفرش به پروژه ملی هفتیان

۸ درصد اعتبارات سال ۹۵ استان مرکزی به تفرش تعلق گرفت/ اختصاص ۷۰ درصد اعتبارات تفرش به پروژه ملی هفتیان
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: امسال، ۸ درصد اعتبارات استان مرکزی به شهرستان تفرش تعلق گرفته است که با توجه به جمعیت کم، اعتبارات خوبی تعلق گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، شورای اداری تفرش با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری تفرش تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان بود

, حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان بود, حادثه پلاسکو هشداری برای مسئولان بود,

 حجت الاسلام محمد مومنی امام جمعه تفرش با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: این حادثه هشداری برای مسئولین بود که قبل از هر اقدامی، اول به فکر مقاوم سازی و حفاظت ساختمان و هر مجموعه ای باشند.

,

وی با بیان این مطلب که باید قدردان افراد خادم و زحمت کش بود، افزود: شهردار سابق تفرش فردی بومی بودند که با تمام وجود برای شهر تلاش کردند و برای رفع مشکلات موجود شهرداری همت خود را گماردند ولی بنابر نظر خودشان استعفا دادند.

,

امام جمعه تفرش در خصوص کمبود اعتبارات در تقویت زیرساختهای فرهنگی بیان کرد: اماکن مذهبی همیشه مظلوم هستند؛ تقویت زیر ساختهای فرهنگی امری مهم است که نیازمند نظر ویژه مسئولین است.

,

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:

,  نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی:,

تا ۲۲ بهمن امسال ۱۴ روستا از نعمت گاز بهرمند می شوند/ اعتبارات راه و شهرسازی در هاله ای از ابهام

, تا ۲۲ بهمن امسال ۱۴ روستا از نعمت گاز بهرمند می شوند/ اعتبارات راه و شهرسازی در هاله ای از ابهام, تا ۲۲ بهمن امسال ۱۴ روستا از نعمت گاز بهرمند می شوند/ اعتبارات راه و شهرسازی در هاله ای از ابهام,

 محمد حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در پایان سال مالی قرار داریم و همه نگاه دولت بر این بود تا در ۶ ماهه دوم اتفاقات بهتری بیفتد و کارهای بیشتری انجام شود، اما این شرایط محقق نشد. ولی همه اقدامات بسته به اعتبارات نیست. برخورد درست با ارباب رجوع و توجیه آنها و راهنمایی در چارچوب قانون می تواند در این زمینه موثر باشد.

,

حسینی با اشاره به مشکلات شهرداری تفرش، اظهار کرد: در اصلاحیه بودجه سال ۹۵، مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان بابت مطالبات شهرداری در کل کشور در نظر گرفته شده است که با قطعی شدن مطالبات از سوی شهرداری تفرش از دستگاههای اداری، از این محل قابل پرداخت است.

,

وی افزود: درست است که اعتبارات عمرانی شهر تفرش پایین است ولی با تخصیص همین مقدار به شهرستان، شاهد اجرای اقدامات خوبی خواهیم بود.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درباره راه و شهرسازی نگرانیم، زمان را از دست داده ایم و الان هم فصل سرما است و اعتبارات این مجموعه به خاطر تقسیم شدن به دو مجموعه جدا یعنی راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای در هاله ای از ابهام است.

,

حسینی در خصوص گازرسانی به روستاهای تفرش، بیان کرد: قرار است تا ۲۲ بهمن امسال ۱۴ روستا از نعمت گاز بهرمند شوند و عملیات گازرسانی در مابقی روستاها به جز ۲ روستا تا پایان شهریور سال آینده تکمیل شود. باید پیگیریهای لازم از سوی مسئولان شهرستان انجام شود دیگر عقب افتادگی مورد پذیرش نیست.

,

استقرار پزشک در درمانگاه جفتان، احترام به قانون در ادارات، تعیین تکلیف برای مدیریت جهاد کشاورزی تفرش، اعتبار کم در حوزه های فرهنگی از دیگر محورهایی بود که حسینی به آنها اشاره کرد.

,

مدیرکل آب منطقه ای استان مرکزی:

, مدیرکل آب منطقه ای استان مرکزی:,

۳۰ کیلومتر خطوط اصلی طرح آبرسانی هفتیان انجام شده است

, ۳۰ کیلومتر خطوط اصلی طرح آبرسانی هفتیان انجام شده است, ۳۰ کیلومتر خطوط اصلی طرح آبرسانی هفتیان انجام شده است,

آمره ای مدیرکل آب منطقه ای استان مرکزی گفت: دخل و خرج آب در استان مرکزی یکی نیست چراکه میزان بارش ها و ماندگاری آنها تغییر کرده و متوازن با مصرف مردم نیست.

,

آمره ای با اشاره به طرح ملی آب رسانی هفتیان تفرش اظهار کرد: در خصوص این طرح جای عذرخواهی از مردم تفرش وجود دارد چراکه به دلایل بحثهای مالی و فنی روند طرح به طول انجامید و باید زودتر افتتاح می شد. تاکنون ۳۰ کیلومتر از خط اصلی اجرا شده است، ۱۰۰ کیلومتر خطوط فرعی روستایی مانده است. ۵ روستا تامین آب شده اند و با افتتاح مخزن در جفتان می توان گفت ۷۰ درصد طرح پیشرفت داشته است.

,

وی ادامه داد: با دریافت اعتبارات از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت، لوله ها تا پایان امسال خریداری و به محل انجام طرح منتقل می شوندو عملیات اجرایی در سال جدید سرعت بیشتر می گیرد. برای انتقال هر هزار لیتر آب این چشمه ۲۴ هزار تومان هزینه می شود و در کل ۱۰۹ میلیارد تومان برای این طرح در قرارداد ذکر شده است.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی:

, رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی:, رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی:,

۸ درصد اعتبارات استان مرکزی در سال ۹۵ به تفرش تعلق گرفت/ طرح آبرسانی هفتیان ۷۰ درصد اعتبارات امسال را به خود اختصاص داد

, ۸ درصد اعتبارات استان مرکزی در سال ۹۵ به تفرش تعلق گرفت/ طرح آبرسانی هفتیان ۷۰ درصد اعتبارات امسال را به خود اختصاص داد, ۸ درصد اعتبارات استان مرکزی در سال ۹۵ به تفرش تعلق گرفت/ طرح آبرسانی هفتیان ۷۰ درصد اعتبارات امسال را به خود اختصاص داد,

 یادگاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: امسال، ۸ درصد اعتبارات استان مرکزی به شهرستان تفرش تعلق گرفته است که با توجه به جمعیت کم، اعتبارات خوبی تعلق گرفته است.

,

یادگاری اظهار کرد: امسال، ۱۴ میلیارد تومان به طرح آب رسانی هفتیان تعلق گرفته بود که با سفر ریاست جمهوری به ۲۱ میلیارد تومان تبدیل شد و تاکنون این طرح تخصیص کامل دریافت کرده است و می توان گفت ۷۰ درصد اعتبارات تفرش برای طرح آب هفتیان است.

,

وی افزود: یکی از سیاستهای دولت، استفاده از منابع غیر دولتی و بخشهای خصوصی است که از این طریق می توان طرحها را پیش برد.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان تفرش فاقد صنایع قوی است و ارزش افزوده بالایی ایجاد نمی شود، لذا کمبود منابع وجود دارد، امیدواریم در پایان سال به شهرداری تفرش کمک بیشتری شود.

,

یادگاری بیان کرد: مدیریت راه و شهرسازی از مدیریت حمل و نقل جاده ای در سطح استان و شهرستانها جدا شده و طرحها ابلاغ شده که امکان هزینه کردها وجود دارد.

,

وی اضافه کرد: طرحهای گردشگری نظیر حسابیه و مسجدششناو از اعتبارات خوبی بهره مند شده اند ولی در خصوص حوزه های علمیه و مصلاها با توجه به وجود رقم بالا و کمبود نقدینگی، محقق نشده است.

,

 میرزاخانی مدیرکل اقتصاد و امور دارای استان مرکزی در خصوص درآمدها و مالیات استان مرکزی مطالبی را بیان کرد.

,

 

,

فرماندار تفرش:

, فرماندار تفرش:,

در سطح استان، نظارت بر اجرای اعتبارات دستگاهها به درستی انجام نمی شود

, در سطح استان، نظارت بر اجرای اعتبارات دستگاهها به درستی انجام نمی شود, در سطح استان، نظارت بر اجرای اعتبارات دستگاهها به درستی انجام نمی شود,

علی میرزایی فرماندار تفرش گفت: در دهه فجر امسال ۲۱۸ برنامه اجرا می شود و ۴۹ طرح عمرانی در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد.

,

میرزایی اظهار کرد: در حال حاضر اعتبارات استانی بر اساس جمعیت اختصاص پیدا می کنند ولی بهتر است که براساس محرومیتها تخصیص پیدا کند چراکه در شهر کوچکی نظیر تفرش مشکلات متعددی در حوزه راه، آب، روستاها و زیرساختها وجود دارد.

,

وی ادامه داد: در سطح استان، نظارت بر اجرای اعتبارات دستگاهها به درستی انجام نمی شود و در صورت وجود نظارت دقیقتر، طرحهای شهرستانی با سرعت بیشتری انجام می شوند.

,

مدرسه نیمه ساز اسماعیل بهرامی، ساختمان آموزش و پرورش و انتقال پمپ بنزین کنار آرامگاه پروفسور حسابی به منظور اجرای طرح حسابیه را از طرحهای عمرانی نیازمند اعتبار در سطح شهرستان عنوان کرد.

,

فرماندار تفرش خاطر نشان کرد: ۲۵ جلسه با موضوع اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان تشکیل شده است و با وجود داشتن مصوبات، اما بانکها همکاری لازم را ندارند و اقدامات را به بن بست می رسانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه