اخبار داغ

با حضور 21 واحد دانشگاهی؛

گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور در گناباد برگزار شد

گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی مراکز آموزش عالی منطقه ۹ کشور در گناباد برگزار شد
گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور با حضور 21 واحد دانشگاهی در گناباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، گردهمایی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور با حضور 21 واحد دانشگاهی صبح امروز با میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد در سالن اجلاس این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

طاهری دبیر گردهمایی تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هدف از برپایی این گردهمایی، بررسی وضعیت ورزش دانشگاه‌ها در سال 95 و برنامه‌ریزی برای سال 96 می‌باشد تا مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها در امر ورزش به‌صورت تخصصی برطرف شود.

,

وی در خصوص وضعیت کنونی سرانه ورزشی دانشگاه‌های منطقه 9 کشور اظهار کرد: منطقه 9 یکی از بزرگ‌ترین مناطق کشور می‌باشد که در آن دانشگاه‌های تازه تأسیس زیادی وجود دارد لذا متأسفانه سرانه فضای ورزشی در این منطقه پایین است.

,

محمدعلی نبی پور فرماندار گناباد نیز در این گردهمایی گفت: یکی از فرصت‌هایی که دانشگاه‌ها برای دانشجویان می‌توانند استفاده کنند، ظرفیت ورزش است چراکه دانشگاه‌ها محل ورود جوانان دانشجو به جامعه هستند و اگر به حوزه ورزش در دانشگاه توجه نشود، آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه افزایش می‌یابد.

,

وی اظهار کرد: باید حوزه آموزش در دانشگاه‌ها همراه با حوزه پرورش باشد که یکی از اقدامات مدنظر در حوزه پرورشی توجه به ورزش و مسابقات ورزشی در دانشگاه است.

,

نبی‌پور به فضاهای مطلوب ورزشی در گناباد اشاره و تصریح کرد: زیرساخت‌های مراکز آموزش عالی گناباد در حوزه ورزش نیازمند تقویت است.

,

بازدید از اماکن تاریخی گناباد ازجمله مسجد جامع، موزه مردم‌شناسی و قنات قصبه، برگزاری نشست تخصصی و بازدید از پروژه‌های ورزشی در حال اجرای مجتمع آموزش عالی گناباد از دیگر برنامه‌های گردهمایی یک‌روزه مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی منطقه۹کشور به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه