اخبار داغ

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بخشی از درآمدهای شهرستان ری برخلاف حقوق شهروندی در حوزه های دیگر صرف می شود

بخشی از درآمدهای شهرستان ری برخلاف حقوق شهروندی در حوزه های دیگر صرف می شود
نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از درآمدهای شهرستان ری در حوزه های دیگر صرف می شود که باید اقداماتی صورت بگیرد تا در راستای حقوق شهزوندی این هزینه ها به طور صحیح و در جای مناسب خود صرف بشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، سید فرید موسوی نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری گفت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت جمی از آتشنشان های شجاع را به همه هم میهنان تسلیت عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، سید فرید موسوی نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری گفت: رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهادت جمی از آتشنشان های شجاع را به همه هم میهنان تسلیت عرض می کنم.,

وی افزود: پس از حادثه ساختمان پلاسکو مردم نوع دوست و فداکار بدون هیچ فراخوان و اطلاعیه ای برای کمک به همنوعان خود اقدام به اهدای خون کردند و همچنین حضور گسترده و با شکوه مرم ولایتمدار ایران در مراسم تشییع مبارز نستوه انقلاب که وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند، ستودنی است. 

,

موسوی ادامه داد: مردم کشورمان سرمایه عظیمی هستند که در اختیار انقلاب، نظام و کارگزاران جمهوری اسلامی هستند و ما باید قدر این سرمایه های اجتماعی را بدانیم و از این فرصت ها استفاده بکنیم زیرا ملت قدرشناس ایران علی رغم بسیاری از محدودیت ها و بدون هیچگونه چشمداشتی در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور پیدا کردند.    

,

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه به محرومیت شهرستان ری اشاره کرد و گفت: روستاها و بخش های شهرستان ری به قدری دارای معضل و گرفتاری است که رسیدگی به همه آنها امر بسیار خطیری است. 

,

وی با اشاره به دایر شدن دفتر مردمی نمایندگان مجلس در شهرستان ری، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید همواره در کنار مردم بوده و درجهت رفع مشکلات آنها همتی مضاعف به کار بگیرند تا شاهد انبوه معضلات در این شهرستان تاریخی نباشیم. 

,

موسوی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، بیان کرد: بخشی از درآمدهای این شهرستان در حوزه های دیگر صرف می شود که باید اقداماتی صورت بگیرد تا در راستای حقوق شهزوندی این هزینه کرد ها به طور صحیح و در جای مناسب خود انجام بشود. 

,

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یک سری اقدامات را در برنامه ششم توسعه پیگیری کرده ایم ولی بسیار محدود است و باید اتفاق نظری بین نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی شکل بگیرد تا پیگیری این اقدامات به نتیجه مطلوب برسد.

,

موسوی تاکید کرد: مسائل و مشکلات شهرستان ری به صورت مدون و برنامه ریزی شده ارائه بشود و مجمع نمایندگان تهران برای ایفای حقوقی که به مردم منطقه تعلق دارد، تلاش کنند تا بتوانیم روز به روز شاهد تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی باشیم. 

,

, ,

نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری با حضور هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، پروانه مافی و سید فرید موسوی نمایندگان مردم تهران، ری، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، ائمه جماعات شهرری و کهریزک و مدیران اجرایی ادارات شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه