اخبار داغ

به همت ستاد اقامه نماز قم؛

اقامه نماز جماعت در ایستگاه اتش نشانی+تصاویر

اقامه نماز جماعت در ایستگاه اتش نشانی+تصاویر
ظهر امروز و به منظور همدردی با شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو در تهران نماز جماعت در یکی از ایستگاه های آتش نشانی قم اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت خبری ثامن؛در یک حرکت تحسین برانگیز به منظور همدردی با خانوادة بزرگ آتش‌نشانان در حادثة ساختمان پلاسکو تهران، نماز جماعت ظهر و عصر روز یک شنبه در مقابل ایستگاه 9 آتش‌نشانی قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,

, ,


در این آیین معنوی گروه کثیری از مردم، مدیران استان، دبیران اقامة نماز و روحانیان، دانشجویان حضور یافتند که آیت‌الله محمدحسین احمدی فقیه یزدی از اساتید سطح خارج حوزة علمیة قم طی سخنانی از مجاهدت‌های آتش‌نشانان تجلیل به‌عمل آورد.

,
,


استاد حوزه  با اشاره به این‌که نام حضرت زینب(س) اولین آتش‌نشان در حادثة کربلا و تاریخ ثبت شده است گفت: آتش‌نشانان با اقتدا به آن حضرت، در حوادث سخت جان خود را فدای حریم امنیت و آسایش مردم می‌کنند.

,
,

, ,


آیت‌الله احمدی یزدی خاطر نشان کرد: در حادثة ساختمان پلاسکو تهران آتش‌نشانان فداکاری خود را به‌رخ عالم کشیدند و این مجاهدت در تاریخ ماندگار خواهد شد.

,
,


در این مراسم مدیر ستاد اقامة نماز استان ضمن تسلیت شهادت آتش‌نشانان، برگزاری مراسم نماز جماعت را حرکتی ارزشی دانست و گفت: همة ما مرهون تلاش و فداکاری آتش‌نشانان هستیم و این حرکت زیبا به منزلة قدردانی از زحمات این عزیزان است.

,
,
,
, ,


محمدخامه‌یار گفت: بهترین هدیه به روح عزیزان شهید این حادثه اقامة نماز اول وقت و توسل به درگاه ایزد متعال و ائمه معصومین است.

,
,


بر اساس این گزارش در این آیین معنوی حاضران به ذکر توسل، دعا برای شفای آسیب‌دیدگان حادثه و طلب رحمت و مغفرت برای شهدای آنان کردند.

,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه