اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی مانه وسملقان:

واکسیناسیون دام ها در مانه وسملقان در برابر بیماری های مشترک بین انسان و دام

واکسیناسیون دام ها در مانه وسملقان در برابر بیماری های مشترک بین انسان و دام
مدیر شبکه دامپزشکی مانه وسملقان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۴۶ راس دام در برابر بیماری های اختصاصی دام و همچنین بیماری های مشترک بین انسان و دام واکسینه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، دکتر احمدی رئیس شبکه دامپزشکی مانه و سملقانگفت: سلامت و بهداشت دام زنده و در نتیجه فرآورده های خام دامی، تاثیر مستقیمی بر سلامت و امنیت بهداشت عمومی جامعه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه, ، , دکتر احمدی رئیس شبکه دامپزشکی مانه و سملقان, گفت: سلامت و بهداشت دام زنده و در نتیجه فرآورده های خام دامی، تاثیر مستقیمی بر سلامت و امنیت بهداشت عمومی جامعه دارند.,

وی یکی از مهمترین راه های پیشگیری از بیماری های دامی را واکسیناسیون دام زنده دانست و افزود: در این راستا هر سال  عملیات واکسیناسیون توسط اکیپ های عملیاتی دامپزشکی در دو بخش خصوصی و دولتی انجام می شود.

,

وی با بیان این که در سال جاری یک میلیون و ۱۱۴ هزار و ۴۳۱  راس دام علیه بیماری های اختصاصی دام واکسینه شده اند، اظهار کرد: ۳۵۷ هزار و ۱۱۵ راس دام علیه بیماری های مشترک بین انسان و دام واکسینه شدند.

, .,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه