اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

672 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند

672 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تعداد 672 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند عنوان کرد: این تسهیلات به ارزش سه هزار و 532 میلیارد ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس،  بهروز اسودی امروز 3 بهمن ماه در چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات 6 واحد تولیدی در زمینه های بانکی، مسایل مربوط به دستگاه‌های دولتی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است اظهار کرد: تاکنون هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه تعداد 672 واحد صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کرده اند عنوان کرد: این تسهیلات به ارزش سه هزار و 532 میلیارد ریال بوده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکلات 6 واحد تولیدی در زمینه های بانکی، مسایل مربوط به دستگاه‌های دولتی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است اظهار کرد: تاکنون هزار و 803 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک معرفی شده اند.

,

اسودی در ادامه با بیان اینکه  تاکنون 47 درصد مصوبات اجرایی شده است ابراز کرد: در جلسات قبلی این کارگروه، در مورد مشکلات 311 واحد صنعتی و کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بررسی بعمل آمد.

,

وی تصریح کرد: نیمی از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید سمنان مسایل بانکی می باشد.

,

شایان ذکر است در این نشست کمیته پایش تسهیلات رونق تولید ، گزارشی از آخرین وضعیت واحدهایی که تسهیلات دریافت کردند را بیان کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه