اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش آشتیان خبر داد

توزیع ۷۶ هزار پاکت شیر در مدارس آشتیان

توزیع ۷۶ هزار پاکت شیر در مدارس آشتیان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آشتیان گفت: تا پایان سال تحصیلی ۷۶ هزار پاکت شیر در مدارس شهرستان آشتیان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله آقانوری رئیس اداره آموزش و پرورش آشتیان در گفت و گو با سفیر آشتیان گفت: توزیع شیر در مدارس شهرستان از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی بیش از ۷۶ هزار پاکت شیر بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده تمام دانش‌آموزان مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه، دانش آموزان مراکز شبانه روزی، پیش دبستانی ها و تمامی کارکنان شاغل در واحدهای آموزشی تابعه آموزش و پرورش آشتیان جامعه هدف این طرح هستند.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس اداره آموزش و پرورش آشتیان بیان کرد: تا پایان سال تحصیلی در ۲۷ نوبت کاری توزیع شیر ادامه پیدا خواهد کرد و هر هفته در روزهای زوج دانش آموزان از این نوشیدنی سالم بهره مند می شوند.

,

وی تعداد دانش آموزان مشمول این طرح در شهرستان آشتیان را ۲۵۶۷ نفر اعلام کرد و افزود: طبق دستورالعمل توزیع شیر در مدارس، ۲۶۰ نفر از کارکنان واحدهای آموزشی شهرستان نیز در راستای الگو سازی مصرف شیر برای دانش آموزان، در این طرح شرکت می کنند.

,

حضور کارشناسان بهداشت در مدارس 

, حضور کارشناسان بهداشت در مدارس , حضور کارشناسان بهداشت در مدارس ,

 

,

آقانوری از برنامه‌ریزی برای بازدید کارشناسان دهان و دندان از مدارس شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در هر ماه طی دو نوبت کارشناسان دهان و دندان در مدارس ابتدایی در مدارس حاضر می شوند و روش صحیح مسواک زدن و رعایت بهداشت دهان و دندان را به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

,

وی ادامه داد: همچنین طرح توزیع قرص آهن و ویتامین D نیز در مدارس شهرستان اجرایی و دانش آموزان دچار مشکل در این زمینه شناسایی و جلسات آموزشی برای خانواده‌های انان برگزار می‌شود.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش آشتیان رابطین بهداشت مدارس را بهترین مشاوران بهداشتی و درمانی خانواده ها برای کسب اطلاعات در این حوزه دانست و خاطرنشان کرد: در هر واحد آموزشی شهرستان آشتیان یک نفر رابط بهداشت وجود دارد که در این زمینه آموزش‌های مختلفی را برای بهبود وضعیت بهداشت در مدارس و در میان دانش آموزان دیده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه