اخبار داغ

اردبیل چند ایستگاه آتش‌نشانی کمتر از حد نصاب استاندارد دارد؟

اردبیل چند ایستگاه آتش‌نشانی کمتر از حد نصاب استاندارد دارد؟
رئیس پارلمان محلی اردبیل گفت: علاوه بر 5 ایستگاه فعال آتش‌نشانی اردبیل، اگر 2 ایستگاه در دست اجرای آتش‌نشانی این شهر هم به بهره برداری برسد باز هم، ایستگاه های آتش‌نشانی اردبیل در حد استاندارد نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذکی الله خوشبخت در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما،گفت: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل نسبت به جمعیت این شهر در حد استاندارد نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گفته وی در حال حاضر 5 ایستگاه آتش‌نشانی در اردبیل فعال و 2 ایستگاه در حال احداث است که در مجموع، کل ایستگاه های اردبیل به 7 مورد خواهد رسید که باز هم با توجه میزان جمعیت این شهر باید 3 ایستگاه آتش‌نشانی دیگر ایجاد شود.

,

رئیس پارلمان محلی اردبیل خود معترف است که وقتی تعداد ایستگاه های آتشنشانی در این شهر حد نصاب استاندارد را ندارد، کمبود تجهیزات هم قطعا وجود دارد.

,

به گفته وی وقتی می‎گوییم کمبود تجهیزات، منظور نبود دستکش نیست! بلکه تجهیزات اساسی ایستگاه های آتش‌نشانی است.

,

خوشبخت خاطرنشان کرد: با توجه به بلند مرتبه سازی در شهر اردبیل (12 طبقه) باید تجهیزات متناسب با آن شرایط خریداری کرد که اعتبار برای خرید نردبان 52  متری تامین شده است و این نردبان خریداری می شود.

,

ذکی الله خوشبخت معتقد است تامین تجهیزات لازم در رفع بحران گرچه ضروری است اما مدیریت واحد شهری نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

,

پیش تر لیلا تقوی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل پس از بازدید خود از ایستگاه‌های آتش‌نشانی در جلسه رسمی شورا در 26 آبان ماه با ابراز نگرانی از وضعیت ایستگاه های آتشنشانی اردبیل گفته بود که برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان باید امکانات مناسب در اختیار نیروها قرار بگیرد؛ بعضا دیده شده که نیروهای آتش‌نشانی با دستکش پاره در عملیات ها شرکت می کنند.

,

به گفته وی در پی بازدید از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مشخص شد که ایستگاهی که می بایست در آن 12 نفر کار کنند  4 نفر مشغول به کار است.

,

این عضو شورا به کمبود نیروی انسانی ایستگاه‌ها در شهرک‌های کارشناسان، رضوان و حافظ اشاره و از به کار گیری نشدن ۱۸ نفر نیرویی که در سال ۹۲ استخدام شده و تعهد فعالیت داده‌اند ، انتقاد کرده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه