اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس :

قدرت دفاعی و توان موشکی 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد

قدرت دفاعی و توان موشکی 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت دفاعی و توان موشکی ایران 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد، در هر شرایطی باید مقتدر باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، نادر قاضی پور در یادواره 88 شهید پلدشت گفت: اقتدار و موفقیت هایمان را مدیون خون شهداء، ایثارگران و راهنمایی های مقام معظم رهبری هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آراز سسی، ,

 

,

وی تصریح کرد: باید بیش از پیش به خانواده شهداء و ایثارگران احترام و ارزش گذاشته شود.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر یکی از آقازاده ها در خصوص توان موشکی کشورمان افزود: قدرت دفاعی و توان موشکی ایران 1+5 را مجبور به مذاکره با کشورمان کرد، در هر شرایطی باید مقتدر باشیم.

,

 

,

به گفته وی خلیج فارس مورد احترام مردم آذربایجان است و اجازه نمی دهیم کشوری خیال داشتن آن را بکند.

,

 

,

قاضی پور با اشاره به فتنه 88 گفت: فتنه تمام شده است ولی برخی از عوامل فتنه مانده است و برای انتخابات سال 96 برنامه ریزی می کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: مردم کشورمان وطن دوست بوده و در هر شرایطی پیرو مقام معظم رهبری هستند و اجازه کوچکترین حرکتی را به دشمنان نمی دهند.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت اتاق های فکری علیه نظام افزود: اتاق های فکری در حال تلاش بر علیه نظام هستند و تنها را مقابله با آن حفظ وحدت، پیروی از ولایت و مقام معظم رهبری است.

,

 

,

به گفته وی اعتیاد به مواد مخدر و بیکاری دو عامل تهدید کننده کشورمان است که باید آنها را مدیریت و با آن مقابله کنیم.

,

 

,

قاضی پور ضمن تاکید بر حرام بودن حقوق های نجومی گفت: حقوق های نجومی حرام است و باید با عوامل آن برخورد شود، با جدیت تمام پیگیر این موضوع هستیم.

,

 

,

وی در خصوص عدم بکار گیری بازنشسته ها تصریح کرد: طبق قانون مصوب بکارگیری اشخاص بازنشسته غیرقانونی است و باید دولت این قانون را اجرایی کند.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص اخذ مالیات قانون ارزش افزوده در استانهای آذربایجان غربی و شرقی در لایحه بودجه ۱۳۹۶ کل کشور افزود: سرانه آذربایجان غربی کم است، آیا قرار است فقط ما مالیات بدهیم؟

,

 

,

قاضی پور در خصوص رفاه طلبی برخی از مسئولان گفت: اگر دنبال رفاه برویم چند سال دیگر با مشکل جدی مواجه می شویم باید ثانیه به ثانیه دنبال کار، اشتغال جوانان و امنیت باشیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: پایه فساد اخلاقی فساد مالی است، باید کلیه مشکلات شفاف سازی شود.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی دشمنان دستیابی به کشورمان است باید وحدت خود را حفظ کنیم، هر کجا اتحاد باشد پیشرفت حاصل می شود.

,

 

,

قاضی پور با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در جامعه گفت: باید تا جایی که می توانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم.

,

 

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان از مدیر عامل منطقه آزاد ماکو و مسئولان شهرستان خواست تا تمام تلاش خود را جهت جذب سرمایه گذاران خارجی و داخلی بکار گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه