اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

مجلس با وضع قوانین به حوزه ایمنی ساختمان ها رنگ واقعی خواهد داد

مجلس با وضع قوانین به حوزه ایمنی ساختمان ها  رنگ واقعی خواهد داد
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه پلاسکو نشان داد که باید به موضوع ایمنی ساختمان ها و مراکز تجاری و حساس و پر رفت و امد کشور توجه ویژه ای نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گرمسارآنلاین  شب گذشته مراسم بزرگداشت شهادت تنی چند از آتش نشانان در حادثه غم انگیز پلاسکو تهران با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی و  مسئولان اجرایی در ایستگاه شماره 2 آتش نشانی گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

غلامرضا کاتب ؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به توجه ویژه مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه و قوانین و احکام خاص و عمومی خود به دنبال ایجاد نمودن  ساختمان امن در شهر های بزرگ کشور همچون تهران تاکید شده است : باید با رعایت قوانین ایمنی در بخش های مختلف در حوادث شهدا و کشته شدگان خود به حداقل برسانیم تا این تاثرات کمتری به همراه داشته باشد .
کاتب ضمن تسلیت شهادت تنی چند از آتش نشانان درحادثه پلاسکو تهران افزود: این حادثه بسیار تاثر برانگیز بوده است اما بعد از وقوع این حادثه هماهنگی  دستگاه های مختلف اجرایی نشان زا اتحاد و همدلی دستگاه های مختلف خدماتی و امدادی بوده است .
وی در ادامه افزود: مباحث ایمنی باید در خانواده ها کشور به یک فرهنگ کامل و بدون نقص تبدیل شود
در پایان این مراسم مسئولان با اهدای شاخه های گل به مقام شامخ شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو تهران را گرامی داشتند .

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه