اخبار داغ

فرماندار تربت جام:

ترویج بی حجابی پروژه ضد انقلابی است/ تنگ نظری و کم توجهی به جوانان عامل ناهنجاری است

ترویج بی حجابی پروژه ضد انقلابی است/ تنگ نظری و کم توجهی به جوانان عامل ناهنجاری است
فرماندار تربت جام گفت: ترویج بی حجابی یک پروژه ضد انقلابی برای سست کردن بنیان خانواده و باورهای اعتقادی جوانان است اما بی حجاب ها بی دین و ضد انقلاب نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، علی رستمی فرماندار تربت جام ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت: ترویج بی حجابی یک پروژه ضد انقلابی برای سست کردن بنیان خانواده و باورهای اعتقادی جوانان است اما بی حجاب ها بی دین و ضد انقلاب نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

وی افزود: برخی از این اقدامات و حرکات ممکن است پاسخی به عملکرد بد مسئولان و ناکار آمدی ما باشد که نتوانستیم نیاز های آنان را برآورده کنیم.

,

رستمی ادامه داد: تنگ نظری در امور جوانان و کم توجهی به نشاط و شادابی آنان و مسائل روانی اجتماعی باعث هنجار شکنی در جامعه شده است.

,

فرماندار تربت جام با اشاره به رعایت حقوق شهروندی تصریح کرد: کارکنانی در ادارات داریم که رئیس و ارباب رجوع را اذیت می کنند و برای شناسایی این دسته از کارکنان کار گروه باید تشکیل شود تا دیگر شاهد حضور نیروهای عوضی در ساختار اداری نباشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: این تعداد اندک در دستگاه های اجرایی با مشکل درست کردن برای ارباب رجوع به دنبال منافع شخصی برای خود هستند و باید با برخورد و پاکسازی فضا از وجود این افراد به سمت  احیا حقوق دیگر کارکنان و مردم حرکت شود.

,

رستمی یادآور شد: حقوق شهروندی با دادن چای و گذاشتن میز خدمت ادا نمی شود باید کارهای مردم حل شود.

,

فرماندار تربت جام تاکید کرد: اگر قرار است جلسات به هیچ ختم شود بهتر است برگزار نشود و اینگونه کار کردن یک خود فریبی است برگزاری همایش زن در تراز انقلاب انجام نشده و امروز می بینیم باز همان حرف های تکراری گفته می شود فراخوان برای یک همایش کار سختی نیست

,

وی با انتقاد از عملکرد کمیسیون امور بانوان فرمانداری مبنی بر عدم اجرای مصوبه همایش زن در تراز انقلاب اسلامی و آسیب های اجتماعی ادامه داد: متاسفانه یکسال ازتصویب برگزاری این نشست ها می گذرد هیچ کاری توسط کمیسیون بانوان صورت نگرفته است و مطالبه فرماندار کماکان مانده است و باید تا پایان سال انجام شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه