اخبار داغ

فرماندار شهرستان ری؛

رمز اصلی بهبود شرایط فعلی کشور وحدت کلمه است/وحدت کلمه یعنی منافع ملی در راس همه امور قرار گیرد

رمز اصلی بهبود شرایط فعلی کشور وحدت کلمه است/وحدت کلمه یعنی منافع ملی در راس همه امور قرار گیرد
فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه وحدت کلمه رمز اصلی حفظ نظام و بهبود شرایط کنونی است، گفت: اگر همه ما درد مشترکی داشته باشیم، بسیاری از مسائل حل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز هدایت اله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار می شد، ضمن خیرمقدم خدمت مهمانان و مسئولین حاضر در جلسه اظهار داشت: کلید و رمز اصلی که می تواند در شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی را حفظ کند، وحدت کلمه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

فرماندار شهرستان ری افزود: وحدت کلمه همان چیزی است که بارها امام بزرگوارمان و پیامبر اکرم(ص) به آن تاکید کرده اند؛ امام هم بارها در سخنرانی شان تنها عامل حفظ نظام را وحدت کلمه عنوان کرده اند؛ وحدت کلمه به این معنی نیست که همگان یک جور فکر کنند، بلکه به این معنا است که منافع ملی در راس همه امور قرار گیرد.

,

جمالی پور گفت: همه ما باید دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا ساختاری مستحکم مستقر شود و در عین نقد، هدایت و کمک کردن، اخلاق را هم رعایت کنیم؛ کشور ما در شرایط کنونی در وضعیت حساسی قرار دارد، لذا باید دستگیری کرد و مچ گیری نکنیم.

,

وی افزود: خوشبختانه به همت دولت آقای روحانی تهدیدات بین المللی در حال کاهش یافتن است؛ اما دشمن همواره وجود دارد و دنبال بدست آوردن فرصت های خود است؛ دشمن همیشه از رفتارهای و تهدیدها ایجاد می شود و می تواند با رفتارهای ما هم درست شود؛ امروزه واقعا در کشور به یک انسجام ملی نیاز داریم؛ کما اینکه در سال ۹۴ به دلیل اهیمت موضوع به عنوان شعار سال انتخاب شد، ما هم باید در تمام طول سال در این راستا قدم برداریم.

,

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: متاسفانه امروز ذهن دولت و مسئولین را درگیر مسائل حاشیه ای کردیم و باعث شده فقط بتوانند پاسخ بدهند و فرصت برنامه ریزی و فکر کردن برای اجرای کارها از بین برود؛ در شهرستان ری هم علی رغم وجود سلایق و گرایش های مختلف و متفاوت، به برکت وجود حضرت عبدالعظیم حسنی و ائمه جمعه عزیز، وحدت و آرامش خوبی در سطح شهرستان حاکم است و باعث شده تا وقت مسئولین برای حل مشکلات مردم صرف شود.

,

جمالی پور در پایان خاطرنشان کرد: اگر همه ما درد مشترکی داشته باشیم، بسیاری از مسائل حل خواهد شد؛ در سطح شهرستان ری علی رغم اینکه بسیاری با ما اختلاف سلیقه داشتند، اما اتحاد خود را حفظ کرده و حمایت کردند؛ ما فکر میکنیم که درسطح کلان هم باید این اتفاق رخ دهد و دل های مان روز به روز به هم نزدیک شود؛ مردم، دولت و مسئولان نظام همه باید با یکدیگر متحد شده تا آینده ای روشن برای پیشرفت کشور بسازیم.

,

به گزارش باقرشهرنیوز؛ نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری امروز یکشنبه سوم بهمن با حضور چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، مافی و موسوی دو تن از نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و اعضای این شورا در شهرستان ری برگزار شد.

, باقرشهرنیوز,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه