اخبار داغ

گزارشی از مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان؛

اصفهان می تواند قطب تیراندازی آسیا باشد/ بنویسید ساکت، بخوانید بی رقیب!

اصفهان می تواند قطب تیراندازی آسیا باشد/ بنویسید ساکت، بخوانید بی رقیب!
مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان امروز با حضور رییس فدراسیون تیراندازی، محمد علی شجاعی و چندی دیگر از مسئولین استانی این رشته برگزار شد و درنهایت حمیدرضا ساکت بدون رقیب برای ۴ سال دیگر در ریاست این هیئت باقی ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور رییس فدراسیون این رشته برگزار شد و حمیدرضا ساکت با کسب همه آرای مأخوذه برای ۴ سال دیگر در ریاست این هیئت باقی ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

امینازاده: طرح کمانداران کوچک امسال اجرایی می شود

, امینازاده: طرح کمانداران کوچک امسال اجرایی می شود,

در این مجمع انتخاباتی که خبرنگاران و اعضای هیئت های تیراندازی با کمان شهرستان های استان اصفهان نیز حضور داشتند ابتدا علیرضا امینازاده، معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون وضعیت این رشته ورزشی به صحبت پرداخت.

,

امینازاده در سخنان خود گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و ورزش تیراندازی با کمان در حالی که رشته مفرح و جذابی است، می تواند به سبب وجود دوست داران بسیار به فعالیت در این رشته ورزشی، سرمایه‌گذاری بسزایی در گسترش تیراندازی را به همراه داشته باشد که این موضوع برای مسئولان فرصت خوبی بشمار می رود.

,

وی در ادامه اظهار داشت: قرار است با همکاری آموزش و پرورش طرح کمانداران کوچک که پیش از این توسط حمیدرضا ساکت پیشنهاد داده شد اجرا شود، بسیار امیدواریم که این بار این طرح که از سال ۹۰ معلق مانده را به اتمام برسانیم.
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان و شهرستان‌های استان پتانسیل های فراوانی در رشته تیراندازی دارند سخنان خود را اینگونه ادامه داد: توسعه رشته تیراندازی با کمان که رشته ای جذاب است را باید هدف قرار دهیم نا در آینده ای نزدیک بتوانیم قهرمانان زیادی را به سطح اول کشورمان معرفی کنیم.

,
,

ایشان در پایان، حمیدرضا ساکت را  مدیر موفقی برشمرده و ابراز امیدواری کرد تمام اهداف نیراندازی با کمان استان در دوران ریاست مجدد وی محقق شود همانگونه که در دوره‌های اخیر حضور ایشان در راس این هیئت، شرایط به گونه ای بوده که امروز در این مجمع تنها یک کاندیدا را ملاحظه می کنیم.

,

ساکت: حضور قدرتمندتر در سطح ملی و آسیایی را در اهداف اصلی خود قرار داده ایم

, ساکت: حضور قدرتمندتر در سطح ملی و آسیایی را در اهداف اصلی خود قرار داده ایم,

در ادامه حمیدرضا ساکت، به عنوان تنها کاندیدای این مجمع به بیان تفصیلی برنامه های خود تا سال ۱۴۰۰ پرداخت. وی در برنامه های خود از اهمیت دادن به جوانان و استعدادیابی در سنین پایین در رشته تیراندازی با کمان خبر داد. وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: سعی می کنیم با همکاری ارگان های محتلف در راستای انجام فعالیت های همگانی گام برداریم. در بعد قهرمانی نیز فعالیت هایی که سبب حضور قدرتمندتر در سطح ملی و آسیایی باشد را در پیش می گیریم که از جمله آنها می توان به میزبانی از رویداد های بین المللی در اصفهان اشاره کرد که البته با هماهنگی و حمایت فدراسیون انجام پذیر است.

,

ساکت در ادامه سخنان خود از برنامه هایش در جهت نخبه پروری و حمایت از قهرمانان این رشته با بیان طرحی سخن گفت. تنها کاندیدای هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان به عنوان حسن ختام برنامه های خود از ارتقای دانش نرم افزاری داوران و مربیان با اعزام به کلاس های لازم خبر داد.

,

پس از سخنان حمیدرضا ساکت این مجمع شمارش آرای رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان را آغاز کرد که البته این رای گیری بیشتر در راستای اجرای قوانین بود و در نهایت حمیدرضا ساکت با کسب تمام ۱۵ رای ممکن مجدد در سمت خود ابقا شد.

,

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: تیراندازی با کمان اصفهان باید به دنبال یافتن جایگاه خود در سطح آسیا و جهان باشد

, رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: تیراندازی با کمان اصفهان باید به دنبال یافتن جایگاه خود در سطح آسیا و جهان باشد,

در ادامه این مجمع، محمد علی شجاعی، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن تبریک به حمیدرضا ساکت بابت انتخاب مجدد وی به عنوان ریاست هیئت استان اصفهان، از ایشان و مسئولان استانی رشته تیراندازی با کمان خواست که دید ملی را فدای نگرش بین المللی نکنند. شجاعی با بیان اینکه اصفهان باید جایگاه خود در این رشته را بداند افزود: امروز دیگر وقت آن رسیده که تیراندازی با کمان استان اصفهان به دنبال یافتن جایگاه خود نه در کشور بلکه در آسیا و جهان باشد. ایشان در ادامه از حمایت کامل فدراسیون از فعالیت های قهرمان پروری هیئت  تیراندازی با کمان استان اصفهان خبر داد و با آرزوی موفقیت برای حمیدرضا ساکت در ادامه فعالیت های خود، ظرفیت اصفهان برای تبدیل به قطب تیراندازی در آسیا را غیر قابل انکار دانست.

,

در پایان این نشست نیز حمیدرضا ساکت که این بار به عنوان ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان صحبت می کرد از تمام دست اندرکاران فدراسیون، مسئولین هیئت شهرستان ها و خبرنگاران بابت پوشش این مجمع قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد که با رشد هرچه بیشتر رشته تیراندازی با کمان در استان اصفهان و هدف گذاری برای قهرمانی در جهان و المپیک بتواند پاسخ این اعتماد حاضرین را بدهد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه