اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛

اعضای شورای اسلامی شهرها باید افرادی متخصص در حوزه عمران و مدیریت شهری باشند

اعضای شورای اسلامی شهرها باید افرادی متخصص در حوزه عمران و مدیریت شهری باشند
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید افرادی متخصص در حوزه های مدیریت شهری، عمران، معماری و حمل و نقل عمومی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز پروانه مافی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار می شد، ضمن عرض تسلیت درگذشت آیت اله هاشمی رفسنجانی رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه ساختمان پلاسکو را خدمت همه مردم ایران به ویژه خانواده های داغدار تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهرنیوز,

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای سراسر کشور باید افرادی متخصص در حوزه های مدیریت شهری، عمران، معماری و حمل و نقل عمومی باشند.

,

مافی گفت: شورای شهر نباید یک شورا یا نهادی صنفی باشد؛ بلکه باید یک شورای کاملا تخصصی شامل افراد مجرب و تحصیلکرده در حوزه های مدیریت شهری باشد تا افراد و اعضای آن با استفاده از تجارب و تخصص خود به حل مشکلات و معضلات اصلی مردم آن شهر و روستا بپردازند.

,

فرماندار اسبق شمیرانات در ادامه با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخاب نمایندگان خود بسیار هوشمندانه عمل کنند، گفت: مردم تهران در شهرها و روستاهای مختلف باید در انتخاب نمایندگان منتخب خود در انتخابات شوراهای اسلامی بسیار هوشمندانه و مسئولانه عمل کنند و رای خود را به افرادی متخصص و مجرب بدهند تا سرنوشت شهر و محل زندگی شان به دست افرادی ناکارآمد و ناتوان نیفتد.

,

مافی در پایان با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهر ری هم گفت: این دفتر چندماهی است که در شهرری راه اندازی شده است و هرکدام از نمایندگان بر اساس جدول و تقسیمات انجام شده در روز و ساعت خاصی در دفتر حاضر می شوند؛ شما اعضای شورای اداری هم می توانید به مانند مردم منطقه، در محل دفتر نمایندگان حاضر شوید و مشکلات منطقه تحت مدیریت خود را به ما منتقل کنید؛ فرماندار محترم هم می توانند جلسات مختلف خود از جمله جلسه شورای اداری را در محل دفتر نمایندگان برگزار کنند.

,

به گزارش باقرشهرنیوز؛ نهمین نشست شورای اداری شهرستان ری امروز یکشنبه سوم بهمن با حضور سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران، پروانه مافی و سید فرید موسوی نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، ائمه جمعه بخش های تابعه، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی و اعضای این شورا در تالار خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

, باقرشهرنیوز,

انتهای پیام/ع

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه