اخبار داغ

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

پیکان 0 - 1 تراکتورسازی؛ کامپیوتر آقا معلم بازهم مقابل تراکتور هنگ کرد/ پرواز به سوی صدر با «اف 14»

پیکان 0 - 1 تراکتورسازی؛ کامپیوتر آقا معلم بازهم مقابل تراکتور هنگ کرد/ پرواز به سوی صدر با «اف 14»
در هفته هجدم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در دیداری خارج از خانه بازهم موفق عمل کرد و توانست پیکان را در خانه این تیم با یک گل شکست دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتورسازی تبریز امروز یکشنبه در دیداری از چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای قدس میهمان پیکان تهران بود که در یک بازی دشوار موفق شد میزبانش را با یک گل از پیش رو بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

سرخ‌پوشان فوتبال تبریز که برای جا نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتند، در نیمه نخست با بازی هوشمندانه خود سه بار تا آستانه فروپاشی دروازه میزبان پیش رفتند اما در هر سه مرتبه از باز کردن قفل دروازه تیم حریف ناکام ماندند و بدین ترتیب شاگردان قلعه‌نویی و جلالی در پایان این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

,

تراکتورسازی در نیمه دوم نیز برتر از حریف بود و برای رسیدن به هدف خود در این بازی تا دقیقه 74 صبر کرد. یاران قلعه‌نویی در این دقیقه با فرصت‌طلبی محمد ابراهیمی به گل رسیدند؛ این بازیکن با جایگیری مناسب خود در پشت محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شده و با ضربه دیدنی توپ را دور از دستان رحمان احمدی به تور دروازه میزبان چسباند.

,

پس از این گل پیکان برای جبران و فرار از شکست خانگی فشار زیادی روی دروازه تیم میهمان آورد اما تراکتوری‌ها با تجمع در خط دفاعی به خوبی از گل زده خود محافظت کرده و توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

,

نماینده محبوب فوتبال تبریز با این برد ضمن تحمیل کردن اولین باخت خانگی به یاران جلالی، روند خوب خود در دیدارهای خارج از خانه را نیز تداوم بخشید.

,

تراکتورسازان همچنین با پیروزی در دیدار امروز 37 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر خود را در یک قدمی پرسپولیس صدرنشین قرار دادند؛ پیکان تهران نیز با 26 امتیاز در موقتاً در رده پنجم باقی ماند.

,

گروه داوری: بیژن حیدری - بابک داوری - رحیم حاجیلو - روح اله شریفی؛ ناظر: سعید بخشی زاده.

,

اخطار: امیرحسین صادقی و آرمان قاسمی و فیلیپه برنارد از پیکان و محمد نوری و فرزاد حاتمی از تراکتورسازی

,

پیکان تهران: رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیرحسین صادقی، علی حمودی، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، محمد صادق بارانی، کوروش نعمتی، امیرحسین کریمی (فیلیپه برنارد)، مرتضی آقاخان (گادوین منشا) و شهریار مغانلو (مهدی شیری).
سرمربی: مجید جلالی

,
,

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محسن بنگر، امید عالیشاه (مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، جاسم کرار (احمد نوراللهی)، محمد نوری، هاشم بیگ زاده و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه