اخبار داغ

در پی تعدیل نیروی سازمان کمیته امداد کشور رخ داد:

نامه اعتراض پرسنل تعدیلی کمیته امداد نسبت به اخراجشان +سند

نامه اعتراض پرسنل تعدیلی کمیته امداد نسبت به اخراجشان +سند
در پی تصمیم سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در روزهای گذشته، برای دومین بار در سال ۱۳۹۵ و تعدیل نیروی بیش از 30 نفر از کارکنان این سازمان در سیستان و بلوچستان، تعدادی از کارکنان این نهاد حمایتی بیکار و خانه نشین شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیب و سوران، با وجود روند رو به افزایش تورم و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی، برخی سازمان های کشوری بجای حل مشکل بیکاری جوانان، با تعدیل نیروهایی با سابقه ی سنی بالا، به بزرگتر شدن این مشکل بسیار مهم دامن میزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیب و سوران،,

در پی تصمیم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در روزهای گذشته، برای دومین بار در سال ۱۳۹۵ و تعدیل نیروی بیش از 30 نفر از کارکنان این سازمان در سیستان و بلوچستان، تعدادی از کارکنان این نهاد حمایتی بیکار و خانه نشین شدند.
در این تصمیم حدود ۹۰۰  نفر از نیروهای کمیته امداد شاغل در مراکز نیکوکاری کشور تعدیل، که بسیاری از آنان از فرزندان مددجویان با تحصیلات عالی بودند.

,
,

این موضوع باعث شد تا کارکنان تعدیلی و همکارانشان با نوشتن نامه ای و امضای آن به ریاست سازمان، اعتراض خود را مبنی بر تجدید نظر، اعلام و خواستار رسیدگی به این موضوع شوند.

,

از کارمندان کمیته امداد که نخواست اسمش فاش شود در گفتگو با سیب و سوران، اظهار داشت: بسیاری از همکاران اخراجی با سنوات مختلف کاری، سابقه ای بالای 10 سال دارند.

, سیب و سوران،,

وی افزود: بی توجهی مسئولان به اعتراضاتمان باعث شد تا سازمان برای دومین بار اقدام به تعدیل نیرو نماید و کارکنانی با سن زیاد که امیدی به استخدام در دیگر نهاد های دولتی و حتی آینده ای مطمئن برای خود و خانوادهایشان را ندارند بر جای گذارد.

,

طبق اظهارات این فرد، هریک از ما در طول فعالیت کاریمان زحمات زیادی کشیده ایم و این درست نیست که پس از این زمان طولانی حکم اخراج ما را صادر کنند.

,

کارمند اخراجی کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: متاسفانه با وجود پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان سایر استان ها، هنوز تذکری از سوی نمایندگان سیستان و بلوچستان در این باره مشاهده نشده است.

,

وی در پایان گفت: لطفا صدای اعتراضمان را به گوش دولت و مسئولین مربوطه برسانید تا با حل این مشکل و تجدید نظر امید به زندگی را به ما برگردانند.

,

موضوع بیکاری میطلبد که مسئولان با همتی مضاعف درصدد حل این مشکل برآیند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه