اخبار داغ

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان:

غیرت زدایی از مردان و حیازدایی از زنان اولین هدف نفوذ فرهنگی/ امروز شاهد برون دادهای حلقه کیان در کشور هستیم

غیرت زدایی از مردان و حیازدایی از زنان اولین هدف نفوذ فرهنگی/ امروز شاهد برون دادهای حلقه کیان در کشور هستیم
باقری گفت: امریکایی ها وقتی دیدند نمی توانند با جنگ و تحریم بر نظام جمهوری اسلامی ایران مسلط شوند راه نفوذ و استحاله و مذاکره و نرمالیزاسیون جمهوری اسلامی را پیش گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، سومین همایش بزرگ انقلابی گری راهی به سوی ظهور به همت حوزه خواهران بسیجی ۱۳ مطهره (س) شهر بهارستان در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شامگاه یکشنبه در این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان،,

حمید باقری معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) در این جلسه گفت: همه ی ما بر این موضوع یقین داریم که آمریکا دشمن اصلی کشور ماست، امروز در کشورمان شاهد هستیم که عده ای به گونه ای وانمود می کنند که امریکا آن دشمن سابق نیست و این کشور دیگر به دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیست که این خطر بزرگی است.

,

وی به عنوان مثالی بارز در این زمینه گفت: تا وقتی در پشت دیوار دشمن مسلح وجود دارد ما هم از خود مراقبت می کنیم و مسلح هستیم اما به محض اینکه یقین پیدا کردیم که دیگر دشمن نیست و از سنگر بیرون آمدیم، در اوج ناباوری مورد هدف دشمن قرار می گیریم.

,

سخنران افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در بیاناتشان به این موضوع اشاره داشته اند که «خدا لعنت کند آنهایی را که چهره امریکا را در کشور بزک می کنند».

,

این مسئول بسیج در ادامه افزود: مساله نفوذ در کشور حتی به مسئولان عالی رتبه کشور و نخبگان هم ورود پیدا کرده است و نگرانی مقام معظم رهبری از همین بابت است به طوری که اوباما رئیس جمهور امریکا به این موضوع اذعان داشت و بارها در سخنرانی هایش اعلام کرد که ما در برابر ایران سهگام را برداشتیم: گام اول جنگ بود که با آن به نتیجه نرسیدیم، گام دوم تحریم بود که آن هم جواب نداد و گام سوم نفوذ و استحاله است.

,

وی در ادامه به بررسی دلایل دشمنی امریکا با کشور ایران پرداخت و گفت: عامل اصلی این دشمنی این است که «ایران هِژمونی امریکا را در قرن بیست و یکم در این منطقه «هارت لند» ضعیف کرده است» این جمله یعنی: مخالفت مستقیم جمهوری اسلامی ایران با سلطه گری امریکا، سامان دادن محور مقاومت و تشکیل حزب الله، انصار الله، حماس و… و عامل سوم الگو شدن انقلاب اسلامی ایران برای سایر کشورهای منطقه و همسایه است.

,

تشکیل اتاق فکرهای دولت آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی

, تشکیل اتاق فکرهای دولت آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی,

معاون سیاسی بسیج در ادامه به تشکیل ۷۰۰ اتاق فکر به نام های «نِد، بروکینز، کارن جی، انیشتین و…» توسط دولت امریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع اصلی این اتاق فکرها این است که چه کنیم تا ایران را ساقط کنیم و به سمت و سوی نرمالیزاسیون کردن نظام ایران پیش برویم.

,

وی توضیح داد: نرمالیزاسیون به معنای خارج کردن نظام از حالت انقلابی و ولایی و مکتبی و ائمه اطهار(ع) و نظام حسینی است و به گفته خودشان برای اجرای هدف چهار گام را پیش رو دارند: ۱- ایران را تعامل گرا کنیم ۲- ایران را نرمال کنیم ۳- ایران را تحت تسلط خود درآوریم ۴- ایران را کشوری اقماری کنیم.

,

 

,

IMG_7009

, IMG_7009,

این هادی سیاسی در پاسخ به این سوال که «چه زمانی ایران تعاملگرا می شود» عنوان کرد: زمانی که ایرانیانی که یک عمر شعار «مرگ بر امریکا» را بر زبان ها جاری کردند بر سر میز مذاکره بکشانند و در مورد برجام صحبت کنند، یا موضوع ساخت سلاح های موشکی و مسائل منطقه ای که بُرد موشک ها را کم کن و به سوریه و یمن کاری نداشته باش؛ این یعنی تنزل رتبه استقلال ایران.

,

وی تصریح کرد: در همان زمان مذاکرات، بارها مقام معظم رهبری اعلام کردند که «مذاکره با امریکا به صلاح نیست به دلیل ضررهایی که به دنبال دارد و منفعتی که ندارد.» گاهی فقط یک لبخند کافی است برای باختن.

,

????? ????????? ? ??????? ????? ?????? ???? ???????? ?????? ?????? ? ??????????? ????

, ????? ????????? ? ??????? ????? ?????? ???? ???????? ?????? ?????? ? ??????????? ????,

معاون سیاسی ناحیه امام صادق (ع) بیان کرد: دومین گام از نظر امریکا برای تغییر نظام، زمانی است که: ۱- حقوق بشر امریکایی و اروپایی را ایران بپذیرد یعنی آزادی در زمینه همجنسگرایی، آزادی در مورد سیستم چندهمسری برای زنان و مردان، عدم اجرای حکم قصاص برای قاتلان متهم، بی بند وباری و ولنگاری فرهنگی… و ۲- پذیرفتن رژیم صهیونیستی؛ که با پذیرش این دو مورد ایران از نظر امریکا به کشوری نرمال تبدیل می شود.

,

وی با اشاره به وضعیت کشورهای تحت سلطه امریکا خاطرنشان کرد: بعد از اینکه طی گام های قبلی ایران به کشور نرمالی تبدیل شد حال با پذیرفتن این دو موضوع به جمع کشورهای تحت سلطه امریکا می پیوندد که شامل نفوذ منطقه ای عربستان و کنار کشیدن ایران از موضوعات منطقه ای می شود و حالا با پذیرفتن این موارد امریکا تحریم های ایران را برمی دارد.

,

آماج نفوذ

, آماج نفوذ,

سخنران با اشاره به تعریف نفوذ با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت، ایشان می فرمایند: آماج نفوذ سه دسته اند: مسئولان، مردم و نخبگان، که امروزه متاسفانه شاهد چاپ کتبی همچون «ایران و جهانی شدن» از اساتید باسابقه کشورمان هستیم که از برون دادهای حلقه ی کیان آقایان سروش و خاتمی است، افرادی که این تفکرات را در کلاس های درسی دانشگاه بین دانشجویان ترویج می کنند، یا مسئولان عالی رتبه ی کشوری که موافق مذاکرات و… هستند یا مردم و جوانانی که باورها و ارزشهایشان تغییر کرده است.940904-nofoz

, 940904-nofoz,

سخنران به شیوه های نفوذ و بیان مثالی از هرکدام اشاره کرد که شامل: نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی است و تنها راه مقابله را جهاد کبیر و نه گفتن صریح به دشمن دانست.

,

وی در پایان تاکید کرد: از طریق فرهنگ سازی درست بین مردم که با روشنگری محقق می شود؛ دشمن را بشناسیم و به بقیه هم بشناسانیم. به طور مثال در حیطه اقتصادی: این جمله را در جامعه نهادینه کنیم که «ایرانی کالای ایرانی بخر» یا در حیطه فرهنگی خود و اطرافیانمان این را باور داشته باشیم که وجود ماهواره در خانه یعنی وجود دشمن و خطرها و آسیب های بی شمار آن.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه