اخبار داغ

در جلسه شورای اداری؛

ویژه برنامه های دهه فجر در اصلاندوز تشریح شد+عکس

ویژه برنامه های دهه فجر در اصلاندوز تشریح شد+عکس
رییس ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر اصلاندوز ویژه برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارس تبار،بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهی سپاه ناحیه عشایری،فرماندهان انتظامی،مسئولان ادارات و بانکها و اصحاب رسانه جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

در این جلسه سید عباس مینایی بخشدار و رییس ستاد مراسمات بخش اصلاندوز با تسلیت جان باختگان حادثه پلاسکو و گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر اشاره کرد و بر حضور پرشکوه مسئولان و مردم در مراسمات تاکید کرد.

,

وی با بیان اینکه باید ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب انتقال داده شود افزود:دهه فجر متعلق به همه مردم است و امسال نیز، دنیا باید عظمت مردم ایران را بیش از پیش مشاهده کنند.بنابراین آیین های دهه فجر امسال با وحدت همه جانبه دستگاههای اجرایی و با رویکرد مردمی برگزار شود.

,

وی گفت:برنامه های مختلفی در دهه فجر امسال برگزار می شود که افتتاح پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی از برنامه هایی است که با حضور مسئولان استان و شهرستان اجرا می شود.

,

بخشدار اصلاندوز افزود:تزئین و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در سر درب ادارات، برگزاری جلسات و نشست ها جهت بازگویی اهداف و آرمان‌های انقلاب برای نسل جوان و تشریح وظایف آن‌ها در حفظ این آرمانها از جمله برنامه های مهم دهه فجر امسال خواهد بود.

,

رییس ستاد مراسمات دهه فجر اصلاندوز،دیدار با خانواده شهداء و جانبازان را یکی دیگر از برنامه های مهم دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت:غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای اصلاندوز،برگزاری مسابقات ورزشی،برگزاری جشن پیروزی انقلاب و حضور پرشکوه اهالی مردم و عشایر غیور اصلاندوز در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه های مهم در این ایام است.

,

مینایی اجرای مراسم نورافشانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شب 22بهمن،اجرای سرود همسرایان فجر 1357 نفری دانش آموزان، ویژه برنامه های بسیج عشایری و آموزش و پرورش اصلاندوز را از جمله برنامه های امسال در دهه فجر عنوان کرد.

,

در ادامه این جلسه هریک از اعضا پیشنهادات و نظرات خود را برای برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های دهه فجر ارائه داده و جهت حضور در مراسمات اعلام آمادگی کردند.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه