اخبار داغ

در خرم آباد؛

نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» برپا شد

نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» برپا شد
نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» وابسته به انجمن سینمای جوان در خرم آباد برپا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از منار، نمایشگاه عکس گروهی «عکس می شوند» وابسته به انجمن سینمای جوان در خرم آباد برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منار,

نگین رسومی از عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار منار اظهار داشت: این نمایشگاه توسط یک گروه 12 نفری از هنرجویانی که زیر نظر انجمن سینمای جوان دوره عکاسی را گذرانده اند برپا شده است.

,

وی با بیان اینکه عکس ها با سه موضوع «زمستان در من»، «زرد» و «همسایه» ارائه شده اند، عنوان کرد: 45 فِرِم عکس با این سه موضوع در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

,

این عکاس شرکت کننده در نمایشگاه با اشاره به اینکه مریم احسانی مدیر نمایشگاه و استاد گروه است، ادامه داد: آرمان بنی احمد، نگین رسومی، زهره بهرام نژاد، نیوشا نسیم پور، امیر دهقانی، فاطمه بینا، اسما رشیدی، صبا علی بخشی، حدیث مرادزاده، مهسا مهربانی، زینب میرزایی و مرضیه میرزاوند عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

,

رسومی با بیان اینکه این نمایشگاه از 2 بهمن ماه برپا شده و تا 7 بهمن ماه سالجاری ادامه دارد، تصریح کرد: نمایشگاه در محل نگارخانه مهر حوزه هنری استان لرستان برپاست و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 تا 19 از نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه