اخبار داغ

نماینده تالش در مجلس؛

مصوبه سفر دولت به تالش هنوز اجرایی نشده است

مصوبه سفر دولت به تالش هنوز اجرایی نشده است
نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: در سفر دولت به شهرستان ساخت سد لاستیکی پیش بینی شده بود و مطالعات و گزارشات لازم انجام و مطرح شد اما تا به امروز اجرایی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تالش با حضور شکری نماینده مردم شهرستان در مجلس، مهدوی فرماندار و  جمعی از روسای دستگاه های اداری در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر, ؛ شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تالش با حضور شکری نماینده مردم شهرستان در مجلس، مهدوی فرماندار و  جمعی از روسای دستگاه های اداری در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری برگزار شد.,

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت جمعی از آتش نشان های غیور کشورمان  این واقعه ی دردناک را به جامعه ی آتش نشانان و همه مردم ایران تسلیت گفته و برای خانواده های این عزیزان آرزوی صبر و بردباری از درگاه حق کرد.

,

مهدوی با اشاره به احیا و راه اندازی مجدد کارخانه چوب  اسالم گفت: باید بدانیم که  راه اندازی  مجدد این کارخانه دربحث اقتصاد شهرستان نتایج بسیار مثبتی را بدنبال خواهد داشت به شرط آن که بتوانیم در بحث تداوم و ادامه این کارو فعالیت نیز تمهیدات مورد نیاز را انجام دهیم تا به مرحله بهره برداری و مکانیزم صحیح تولید خود برسد.

,

فرماندار تالش به اهمیت موضوع جلسه مذکور تاکید کرد و گفت: شهرستان از لحاظ  جوی و اقلیم جغرافیایی دارای شرایط ویژه ای می باشد که در فصول مختلف بایستی اقدامات پیش گیرانه موثر برای جلوگیری از ایجاد مشکلات جبران ناپذیر به موقع انجام شود.

,

وی گفت: خوشبختانه تا این لحظه در سطح شهرستان با وجود فرارسیدن فصل سرما با مشکل خاصی روبرو نبوده ایم اما در هرصورت بایستی پیش بینی های لازم در جهت واکسینه کردن مشکلات پیش بینی نشده بدرستی انجام شود.

,

محمود شکری نماینده مردم شهرستان تالش،ماسال و رضوانشهر نیزدر سخنانی کوتاه ضمن عرض تسلیت و ابراز تاسف برای جان باختگان حادثه ی پلاسکو مواردی را مطرح کرد.

,

شکری گفت: در سنوات گذشته شاهد بودیم که خساراتی بدلایل مختلف همچون سیل و خشکسالی بر مردم وارد شد که  باوجد برآورد کردن میزان این خسارات اما هنوز پرداختی صورت نگرفته است که خواهشمندم به مطالبات مردم در این زمینه توجه ویژه شود.

,

وی ادامه داد: همانطور که مطلع هستید در تالش رودخانه بزرگ داریم اما متاسفانه فاقد سد لاستیکی در شهرستان می باشیم.

,

شکری عنوان کرد : باوجود اینکه در سفر دولت به شهرستان تالش این مورد پیش بینی شده بود و مطالعات و گزارشات لازم انجام  و مطرح شد اما تا به امروز اجرایی نشده است.

,

نماینده مردم شهرستان در انتها اشاره ای به سدخرمن گاه جوکندان کرد و بیان داشت: در صورتی که این سد به بهره برداری برسد در بسیاری از شهرهای شهرستان از اسالم تا حویق مشکل آب شرب تا حد زیادی حل خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه