اخبار داغ

انفجار 2 واحد مسکونی در همدان، 3نفر مصدوم به جای گذاشت

انفجار 2 واحد مسکونی در همدان، 3نفر مصدوم به جای گذاشت
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از روی دادن دو انفجارناشی از نشت گاز در دو منزل مسکونی در دو محل مجزا و مصدومیت سه نفر در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «محمدرضا بیاناتی» در این باره گفت: انفجار اول ساعت 12 و 44 دقیقه یکشنبه سوم بهمن ماه جاری بود که به این مرکز اطلاع رسانی شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه شماره 18 به محل اعزام شدند و در حدود سه دقیقه بعد در محل حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: انفجار اول در طبقه دوم یک واحد مسکونی دو طبقه بود که سبب تخریب قسمت هایی از دیواره های آن شد.

,

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ،نشت گاز شهری و تجمع آن را عامل بررسی شده اولیه انفجار عنوان کرد و افزود: در این حادثه یک جوان 30 ساله مصدوم شد که در اکنون حال وی مساعد است.

,

بیاناتی در ادامه به مطلع شدن نیروهای آتش نشانی از وقع یک انفجار دیگر حوالی ساعت 13 و 25 دقیقه ظهر روز یکشنبه سوم بهمن ماه جاری خبر داد و عنوان کرد: در این انفجار که در نزدیکی میدان شیرسنگی رخ داده بود هم مأموران ما در به فاصله سه دقیقه در محل حاضر شدند و بررسی های اولیه نشان از نشت گاز و سپس انفجار آن در یک واحد مسکونی دو طبقه بود.

,

وی تصریح کرد: در این حادثه یک زوج سالخورده مصدوم شدند که با حضور نیروهای امدادی فوریت های پزشکی نجات یافته و به بیمارستان انتقال داده شدند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه