اخبار داغ

صداقت و یکرنگی؛ تمام دنیای کودکان؛

کارآفرینی بانوی تویسرکانی برای 3خانواده/مهدهای قرآنی، فضای آموزشی و دینی را به هم گره زده است+تصاویر

کارآفرینی بانوی تویسرکانی برای 3خانواده/مهدهای قرآنی، فضای آموزشی و دینی را به هم گره زده است+تصاویر
یک بانوی کارآفرین تویسرکانی با حمایت بسیج جامعه زنان دست به تأسیس مهد قرآنی با رویکرد گره زدن فضای آموزشی و دینی در راستای تربیت قرآنی نسل آینده زده و در این زمینه برای دو نفر دیگر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ یکی از راهکارهای اسایسی و اصولی بسیج برای شناساندن آموزه های دینی و قرآنی به نونهالان و کودکان ایجاد و حمایت از مهدهای قرآنی است تا بدین وسیله کودکان جامعه ما که آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند از همان دوران کودکی با اساس دین آشنا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

از این رو به سراغ مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان می رویم، «فاطمه اسکندری» کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی است که فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای دو نفر از ابتدای سال جاری با حمایت های بسیج آغاز کرده است.

او این مهد را در حقیقت از زیرمجموعه های قرآن و عترت بسیج خواهران معرفی می کند و تربیت و پرورش اسلامی کودکان را از اهداف اصلی تأسیس مهد کودک قرآنی می داند.

اسکندری بابهره گیری از نظرکارشناسان مربوطه سرفصل های برنامه ها و بازی های آموزشی و علمی خود را طرح ریزی کرده است و می گوید: این مهد قرآنی با به روزترین  و اصولی ترین روش آموزشی و محیطی شاد و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آموزش های ارائه شده با روش های کودکانه و متناسب با سنین کودکان شامل انس به قرآن و علاقه به یادگیری آموزه های دینی، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، پرورش فطرت پاک کودکانه و همچنین هویت ملی است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، آموزش مهارت های زبان آموزی، روحیه و رفتارهای عاطفی، مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی با محیط و ایجاد انس با طبیعت و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی را از دیگر سرفصل های کاری خود عنوان می کند.

اسکندری همچنین به ارائه انواع آموزش هایی از جمله علوم، ریاضی، نقاشی، اریگامی، سفالگری، زبان آموزی و بازی های فردی و گروهی با محیطی شاد و مفرح در این مهدکودک هم اشاره کرد و گفت: ارتباط دو سویه کادر مدیریتی با والدین و برگزاری جلسات آموزشی برای آنان از دیگر اقدامات ما در راستای تربیت نسلی قرآنی است.

وی تقویت روحیه اجتماعی در راستای افزایش اعتماد به نفس مثبت را یکی دیگر از اهداف ایجاد چنین مهدهای قرآنی عنوان کرد و افزود: تلفیق فضای آموزشی و تربیتی با آموزه های دینی متناسب با سنین کودکان از دیگر روش های موفق در تربیت آنان است که سبب ابراز رضایتمندی والدین در این بازه زمانی کوتاه شده است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، دنیای بی ریا و با صداقت کودکان را به دنیای دیگری ترجیح نمی دهد و بودن در کنار آن را از مزیت های این شغل عنوان می کند.

اسکندری روی آوردن کودکان به سمت قرآن با بهره گیری از لطایف قرآنی و پاسخگویی به دغدغه های والدین به ویژه حل سوالات پیش روی فرزندانشان را زمینه ساز رشد معنوی کودکان دانست و گفت: پیشرفت و تعالی آینده کشور در دستان همین کودکان است و ما وظیفه سنگینی در تربیت و پرورش آنان داریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/ 

 
,

از این رو به سراغ مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان می رویم، «فاطمه اسکندری» کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی است که فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای دو نفر از ابتدای سال جاری با حمایت های بسیج آغاز کرده است.

او این مهد را در حقیقت از زیرمجموعه های قرآن و عترت بسیج خواهران معرفی می کند و تربیت و پرورش اسلامی کودکان را از اهداف اصلی تأسیس مهد کودک قرآنی می داند.

اسکندری بابهره گیری از نظرکارشناسان مربوطه سرفصل های برنامه ها و بازی های آموزشی و علمی خود را طرح ریزی کرده است و می گوید: این مهد قرآنی با به روزترین  و اصولی ترین روش آموزشی و محیطی شاد و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آموزش های ارائه شده با روش های کودکانه و متناسب با سنین کودکان شامل انس به قرآن و علاقه به یادگیری آموزه های دینی، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، پرورش فطرت پاک کودکانه و همچنین هویت ملی است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، آموزش مهارت های زبان آموزی، روحیه و رفتارهای عاطفی، مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی با محیط و ایجاد انس با طبیعت و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی را از دیگر سرفصل های کاری خود عنوان می کند.

اسکندری همچنین به ارائه انواع آموزش هایی از جمله علوم، ریاضی، نقاشی، اریگامی، سفالگری، زبان آموزی و بازی های فردی و گروهی با محیطی شاد و مفرح در این مهدکودک هم اشاره کرد و گفت: ارتباط دو سویه کادر مدیریتی با والدین و برگزاری جلسات آموزشی برای آنان از دیگر اقدامات ما در راستای تربیت نسلی قرآنی است.

وی تقویت روحیه اجتماعی در راستای افزایش اعتماد به نفس مثبت را یکی دیگر از اهداف ایجاد چنین مهدهای قرآنی عنوان کرد و افزود: تلفیق فضای آموزشی و تربیتی با آموزه های دینی متناسب با سنین کودکان از دیگر روش های موفق در تربیت آنان است که سبب ابراز رضایتمندی والدین در این بازه زمانی کوتاه شده است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، دنیای بی ریا و با صداقت کودکان را به دنیای دیگری ترجیح نمی دهد و بودن در کنار آن را از مزیت های این شغل عنوان می کند.

اسکندری روی آوردن کودکان به سمت قرآن با بهره گیری از لطایف قرآنی و پاسخگویی به دغدغه های والدین به ویژه حل سوالات پیش روی فرزندانشان را زمینه ساز رشد معنوی کودکان دانست و گفت: پیشرفت و تعالی آینده کشور در دستان همین کودکان است و ما وظیفه سنگینی در تربیت و پرورش آنان داریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/ 

 
,

از این رو به سراغ مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان می رویم، «فاطمه اسکندری» کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی است که فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای دو نفر از ابتدای سال جاری با حمایت های بسیج آغاز کرده است.

او این مهد را در حقیقت از زیرمجموعه های قرآن و عترت بسیج خواهران معرفی می کند و تربیت و پرورش اسلامی کودکان را از اهداف اصلی تأسیس مهد کودک قرآنی می داند.

اسکندری بابهره گیری از نظرکارشناسان مربوطه سرفصل های برنامه ها و بازی های آموزشی و علمی خود را طرح ریزی کرده است و می گوید: این مهد قرآنی با به روزترین  و اصولی ترین روش آموزشی و محیطی شاد و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آموزش های ارائه شده با روش های کودکانه و متناسب با سنین کودکان شامل انس به قرآن و علاقه به یادگیری آموزه های دینی، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، پرورش فطرت پاک کودکانه و همچنین هویت ملی است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، آموزش مهارت های زبان آموزی، روحیه و رفتارهای عاطفی، مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی با محیط و ایجاد انس با طبیعت و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی را از دیگر سرفصل های کاری خود عنوان می کند.

اسکندری همچنین به ارائه انواع آموزش هایی از جمله علوم، ریاضی، نقاشی، اریگامی، سفالگری، زبان آموزی و بازی های فردی و گروهی با محیطی شاد و مفرح در این مهدکودک هم اشاره کرد و گفت: ارتباط دو سویه کادر مدیریتی با والدین و برگزاری جلسات آموزشی برای آنان از دیگر اقدامات ما در راستای تربیت نسلی قرآنی است.

وی تقویت روحیه اجتماعی در راستای افزایش اعتماد به نفس مثبت را یکی دیگر از اهداف ایجاد چنین مهدهای قرآنی عنوان کرد و افزود: تلفیق فضای آموزشی و تربیتی با آموزه های دینی متناسب با سنین کودکان از دیگر روش های موفق در تربیت آنان است که سبب ابراز رضایتمندی والدین در این بازه زمانی کوتاه شده است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، دنیای بی ریا و با صداقت کودکان را به دنیای دیگری ترجیح نمی دهد و بودن در کنار آن را از مزیت های این شغل عنوان می کند.

اسکندری روی آوردن کودکان به سمت قرآن با بهره گیری از لطایف قرآنی و پاسخگویی به دغدغه های والدین به ویژه حل سوالات پیش روی فرزندانشان را زمینه ساز رشد معنوی کودکان دانست و گفت: پیشرفت و تعالی آینده کشور در دستان همین کودکان است و ما وظیفه سنگینی در تربیت و پرورش آنان داریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/ 

,

از این رو به سراغ مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان می رویم، «فاطمه اسکندری» کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی است که فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای دو نفر از ابتدای سال جاری با حمایت های بسیج آغاز کرده است.

او این مهد را در حقیقت از زیرمجموعه های قرآن و عترت بسیج خواهران معرفی می کند و تربیت و پرورش اسلامی کودکان را از اهداف اصلی تأسیس مهد کودک قرآنی می داند.

اسکندری بابهره گیری از نظرکارشناسان مربوطه سرفصل های برنامه ها و بازی های آموزشی و علمی خود را طرح ریزی کرده است و می گوید: این مهد قرآنی با به روزترین  و اصولی ترین روش آموزشی و محیطی شاد و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: آموزش های ارائه شده با روش های کودکانه و متناسب با سنین کودکان شامل انس به قرآن و علاقه به یادگیری آموزه های دینی، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، پرورش فطرت پاک کودکانه و همچنین هویت ملی است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، آموزش مهارت های زبان آموزی، روحیه و رفتارهای عاطفی، مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی با محیط و ایجاد انس با طبیعت و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی را از دیگر سرفصل های کاری خود عنوان می کند.

اسکندری همچنین به ارائه انواع آموزش هایی از جمله علوم، ریاضی، نقاشی، اریگامی، سفالگری، زبان آموزی و بازی های فردی و گروهی با محیطی شاد و مفرح در این مهدکودک هم اشاره کرد و گفت: ارتباط دو سویه کادر مدیریتی با والدین و برگزاری جلسات آموزشی برای آنان از دیگر اقدامات ما در راستای تربیت نسلی قرآنی است.

وی تقویت روحیه اجتماعی در راستای افزایش اعتماد به نفس مثبت را یکی دیگر از اهداف ایجاد چنین مهدهای قرآنی عنوان کرد و افزود: تلفیق فضای آموزشی و تربیتی با آموزه های دینی متناسب با سنین کودکان از دیگر روش های موفق در تربیت آنان است که سبب ابراز رضایتمندی والدین در این بازه زمانی کوتاه شده است.

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، دنیای بی ریا و با صداقت کودکان را به دنیای دیگری ترجیح نمی دهد و بودن در کنار آن را از مزیت های این شغل عنوان می کند.

اسکندری روی آوردن کودکان به سمت قرآن با بهره گیری از لطایف قرآنی و پاسخگویی به دغدغه های والدین به ویژه حل سوالات پیش روی فرزندانشان را زمینه ساز رشد معنوی کودکان دانست و گفت: پیشرفت و تعالی آینده کشور در دستان همین کودکان است و ما وظیفه سنگینی در تربیت و پرورش آنان داریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/ 

,

از این رو به سراغ مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان می رویم، «فاطمه اسکندری» کارشناس ارشد فلسفه و حکمت اسلامی است که فعالیت خود را با ایجاد اشتغال برای دو نفر از ابتدای سال جاری با حمایت های بسیج آغاز کرده است.

,

, ,

او این مهد را در حقیقت از زیرمجموعه های قرآن و عترت بسیج خواهران معرفی می کند و تربیت و پرورش اسلامی کودکان را از اهداف اصلی تأسیس مهد کودک قرآنی می داند.

,

اسکندری بابهره گیری از نظرکارشناسان مربوطه سرفصل های برنامه ها و بازی های آموزشی و علمی خود را طرح ریزی کرده است و می گوید: این مهد قرآنی با به روزترین  و اصولی ترین روش آموزشی و محیطی شاد و بهره مندی از کادری مجرب و آموزش دیده فعالیت خود را آغاز کرده است.

,

وی تصریح کرد: آموزش های ارائه شده با روش های کودکانه و متناسب با سنین کودکان شامل انس به قرآن و علاقه به یادگیری آموزه های دینی، تقویت حس دینی و علایق مذهبی، پرورش ذوق هنری و زیبایی شناسی، پرورش فطرت پاک کودکانه و همچنین هویت ملی است.

,

, ,

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، آموزش مهارت های زبان آموزی، روحیه و رفتارهای عاطفی، مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی و رفتارهای اجتماعی، آشنایی با محیط و ایجاد انس با طبیعت و ارتقاء سطح بهداشت و ایمنی را از دیگر سرفصل های کاری خود عنوان می کند.

,

اسکندری همچنین به ارائه انواع آموزش هایی از جمله علوم، ریاضی، نقاشی، اریگامی، سفالگری، زبان آموزی و بازی های فردی و گروهی با محیطی شاد و مفرح در این مهدکودک هم اشاره کرد و گفت: ارتباط دو سویه کادر مدیریتی با والدین و برگزاری جلسات آموزشی برای آنان از دیگر اقدامات ما در راستای تربیت نسلی قرآنی است.

,

, ,

وی تقویت روحیه اجتماعی در راستای افزایش اعتماد به نفس مثبت را یکی دیگر از اهداف ایجاد چنین مهدهای قرآنی عنوان کرد و افزود: تلفیق فضای آموزشی و تربیتی با آموزه های دینی متناسب با سنین کودکان از دیگر روش های موفق در تربیت آنان است که سبب ابراز رضایتمندی والدین در این بازه زمانی کوتاه شده است.

,

مدیر مهدقرآنی نوگلان بهشتی شهر سرکان، دنیای بی ریا و با صداقت کودکان را به دنیای دیگری ترجیح نمی دهد و بودن در کنار آن را از مزیت های این شغل عنوان می کند.

,

اسکندری روی آوردن کودکان به سمت قرآن با بهره گیری از لطایف قرآنی و پاسخگویی به دغدغه های والدین به ویژه حل سوالات پیش روی فرزندانشان را زمینه ساز رشد معنوی کودکان دانست و گفت: پیشرفت و تعالی آینده کشور در دستان همین کودکان است و ما وظیفه سنگینی در تربیت و پرورش آنان داریم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

فاطمه زنگنه

,

انتهای پیام/ 

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه