اخبار داغ

آثار هنری دانش آموزان دبیرستان دانشگاه زابل در نمایشگاه فرهنگ و هنر به نمایش درآمدند

آثار هنری دانش آموزان دبیرستان دانشگاه زابل در نمایشگاه فرهنگ و هنر به نمایش درآمدند
رییس مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه زابل عنوان کرد: تعداد ۶۰ اثر هنری دانش آموزان دبیرستان های دانشگاه زابل در نمایشگاه فرهنگ و هنر به نمایش درآمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشا الله خلیلی در گفتگو با اوشیدا ابراز داشت: سیستان دارای ظرفیت های فوق العاده ای است که در این راستا دانش آموزان آن نیز از این قابلیت ها بی نصیب نمانده اند.

وی افزود: دانش آموزان سیستان از آنچنان استعدادی برخوردارند که در صورت کشف و بهره برداری از آن می توان تحولات چشمگیری در منطقه ایجاد کرد.

خلیلی با بیان اینکه، استعداد و قابلیت های دانش آموزان زابل بی نظیر است ادامه داد: به منظور شناساندن هنر و ذوق دانش آموزان دبیرستان های دانشگاه زابل آثار هنری آنان در نمایشگاهی با عنوان فرهنگ و هنر جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته است.

رییس مجتمع آموزشی دبیرستان های دانشگاه زابل بیان داشت: با برپایی این چنین نمایشگاه هایی توجه دانش آموزان در کنار علم به هنر نیز جلب شده و با این کار استعدادهای نهان و همچنین هویدا در وجود آنان شکوفا می شود.

وی با بیان اینکه، دانش آموزان در این نمایشگاه آثار خود را در زمینه های عروسک سازی، خوشنویسی، نقاشی و سفالگری در معرض دید قرار داده اند ادامه داد: تلفیق علم با هنر سبب خلق چنان آثار زیبا و گرانقدری می شود که توجه همگان را به خود جلب می کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه