اخبار داغ

آغاز به کار موسسه خیریه "دست های مهربان کاری "

آغاز به کار موسسه خیریه "دست های مهربان کاری "
موسسه خیریه دست های مهربان شهرستان فامنین به صورت عمومی و رسمی شروع به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، گروهی از نخبگان و جوانان فامنین در اقدامی خیرخواهانه، موسسه خیریه دست های مهربان را تشکیل دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

رامین قربانی نژاد با اشاره به این موضوع گفت: این موسسه با هدف کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ پاکسازی محیط زیست و تفکیک زباله،  توسط جوانان و افراد فرهیخته و خیر فامنین، تشکیل شده است.

,

 

,

وی با اشاره به وظیفه همه افراد جامعه در حفاظت از محیط زیست ادامه داد: با تلاش برای تولید کمتر زباله، بازیافت نیز، مورد توجه قرار می گیرد. جمع آوری زباله های خشک، مثل؛ نان خشک و پلاستیک و کاغذ و ... ،  توسط یکی از کاسبان خیر شهر و درآمد حاصل از فروش این مواد دور ریختی و باز یافتی، کمک موثری به حفظ محیط زیست خواهد کرد و  می توان به افراد نیازمند یاری رساند.

,

 

,

دبیر فرهنگی اذعان کرد: جوانان و فرهیختگان شهرستان، با اقدامات خود در راستای فرهنگ سازی و استفاده بهینه از منابع و نعمت های الهی و جلوگیری کردن از اسراف، امکان رفع نیاز محرومان را ایجاد خواهند کرد.

,

 

,

قربانی نژاد عنوان کرد: فواید مهم باز یافت زباله از جمله کمک به کاهش مصرف منابع طبیعی کشور و کاهش مصرف انرژی بوده و فضای کمتری را برای دفع زباله نیاز خواهد داشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر در سطح شهرستان همه خانوارها، اقدام به تفکیک زباله نمایند، روزانه حدود یک تن زباله خشک جمع خواهد شد که قیمت قابل توجهی را می توان با فروش آن در نظر گرفت و با این کار به افراد زیادی از نیازمندان منطقه، کمک کرد و برای تهیه جهیزیهزوج های جوان و کارهای خیر دیگر اقدام نمود.

,

 

,

قربانی نژاد در پایان از مردم فامنین و خصوصا بانوان تقاضا کرد: برای تسهیل در این امر و در راستای اهداف موسسه همکاری و همدلی نموده و در ایام نزدیک به سال نو با توجه به خانه تکانی منازل و پاکسازی محیط زندگی، اقدام به این عمل خیرخواهانه نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه