اخبار داغ

ریئس هیئت والیبال البرز:

جشنواره والیبال در ساوجبلاغ برگزار می شود

جشنواره والیبال در ساوجبلاغ برگزار می شود
ریئس هیئت والیبال استان البرز از برگزاری جشنواره والیبال استان البرز در اواخر بهمن ماه سال جاری در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرمحمدی رئیس هیئت والیبال استان البرز در گفتگو با خبرنگار کرج رسانه گفت: هیئت والیبال به منظور استعداد یابی از نوجوانان در رده های سنی ۱۴ سال دختران و ۱۵سال پسران جشنواره استانی والیبال را در کوهسار ساوجبلاغ برگزار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

رئیس هیئت والیبال استان البرز در خصوص چگونگی روند اجرای این جشنواره گفت: به منظور افزایش کیفیت جشنواره امسال نیز تیم های برگزیده شهرستانی به این مسابقات راه پیدا خواهند کرد.

,

پیر محمدی در ادامه افزود: این مسابقات بنابر برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان ساوجبلاغ برگزار خواهد شدو یکی  از سالن های ورزشی کوهسار در حال آماده سازی برای میزبانی جشنواره خواه بود.

,

رئیس هیئت والیبال استان البرز در پایان اشاره ای هم به وضعیت والیبال استان کرد و گفت: تا کنون حدود۵۰۰ ورزشکار بزرگسال و۷۷ ورزشکار نونهال و نوجوان در والیبال استان فعال هستند و در مجموعه شریعتی کرج نیز به عنوان پایگاه قهرمانی برای والیبالیست های استان مهیا است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه