اخبار داغ

بازدید دانش‌آموزان سمنان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

بازدید دانش‌آموزان سمنان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس
جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت: اردوهای راهیان نور نقش مهم و اثرگذاری بالایی بر نسل جوان و نوجوان و شناخت آنها از دوران دفاع مقدس دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سرهنگ اسحاق هراسانیان اظهار کرد: این اردوها فرصتی مغتنم برای شناخت بیشتر دانش‌آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت و درک اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری محسوب می‌شوند. سفر کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان‌نور کاری فرهنگی است و دانش‌آموزان در این اردوها با مظلومیت رزمندگان و رشادت‌های آنان در نبرد با دشمنان تا بن‌دندان مسلح آشنا می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه این اردوها با کمک سپاه استان و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ادامه داد: سفر راهیان‌نور به‌ مقصد مناطق عملیاتی جنوب و غرب و به مدت چهار روز  انجام می‌شود.
,
 
,
سرهنگ هراسانیان با بیان به اینکه خاک جبهه‌ها تأثیر شگرف و بسیار عمیقی بر بازدیدکنندگان و دانش‌آموزان دارند، اظهار کرد: مناطق مختلف عملیاتی و از جمله دوکوهه، دهلاویه، شلمچه، مناطق عملیاتی کربلا و بیت‌المقدس، دزفول، خرمشهر، هویزه، آبادان،‌اندیمشک و...هرکدام نمادی از مقاومت و پایداری ملت ایران را در دل خود دارند و دانش‌آموزان و زوار کربلای ایران می‌توانند در این اردوها از نزدیک رشادت رزمندگان اسلام را درک کنند.
,
 
,
مسئول برگزاری اردوهای راهیان‌نور استان سمنان با اشاره به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به برپایی اردوهای راهیان نور در بهمن ماه اشاره کرد و گفت: قرار است که 9 کاروان دانش‌آموزی این استان در قالب اردوهای راهیان‌نور از روزهای 7 تا 27 بهمن‌ماه راهی مناطق عملیاتی شوند.
,
 
,
هراسانیان اضافه کرد: پنج کاروان از این 9 کاروان دانش‌آموزی دختر و چهار کاروان آن دانش‌آموزان پسر هستند که از شهرستان‌های مختلف استان اعزام می‌شوند.
,
 
,
وی از حضور 2300  دانش‌آموز در این اردوها خبر داد و افزود: دو کاروان 400 نفره و در مجموع 800 نفر از این دانش‌آموزان، دختر هستند که از دو شهرستان سمنان و شاهرود به سرزمین مقدس کربلای ایران سفر می‌کنند. باقی کاروان‌ها از شهرستان‌های مختلف‌ از مناطق عملیاتی دیدن می‌کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه