اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

شغل آتش نشانی به عنوان شغل سخت و زیان آور در برنامه ششم مصوب شد

شغل آتش نشانی به عنوان شغل سخت و زیان آور در برنامه ششم مصوب شد
عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش نمایندگان در روزهای پایانی برنامه ششم توسعه، شغل آتش‌نشانی به‌عنوان شغل سخت و زیان‌آور مصوب شد و به‌طورقطع سایر مطالبات این قشر زحمتکش را پیگیری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در جریان بازدید از ایستگاه آتش‌نشانی 15 خرداد ملایر با اشاره به حادثه ضایعه بار پلاسکو اظهار داشت افتخارآفرینی آتش‌نشانان را تبلوری دیگر از ایثارگری فرزندان انقلاب بوده و رشادت‌ها و جان‌فشانی آتش‌نشانان را در این حادثه قابل‌تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون تلفیق مجلس از حادثه پلاسکو بیان کرد: ما از نزدیک شاهد بودیم که آتش‌نشانان آن‌چنان با شور و اشتیاق برای نجات جان هم‌وطنان خود در زیر آوار و آتش شعله‌ور کار انجام می‌دادند که از این ایثارگری باید درس بگیریم، درحالی‌که  آتش‌نشانان این‌گونه تاکنون کانون توجه نبودند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ذوب شدن آتش‌نشانان در مقابل نجات جان هم‌وطنان خود را نمونه بارزی از ایثارگری شهدای آتش‌نشان برشمرد و تأکید کرد: طبق گزارش‌های سازمان آتش‌نشانی مبنی بر تردد روزانه حدود ٤ هزار نفر در مجتمع تجاری پلاسکو، اگر فداکاری آتش‌نشانان برای خروج مردم و مهار آتش نبود، امروز شاهد یک فاجعه انسانی بودیم.

,

نماینده ملایر و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: خوشبختانه با تلاش نمایندگان در روزهای پایانی برنامه ششم توسعه، شغل آتش‌نشانی به‌عنوان شغل سخت و زیان‌آور مصوب شد و به‌طورقطع سایر مطالبات این قشر زحمتکش را پیگیری می‌کنیم.

,

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه اظهار کرد: روح مطهر شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو تهران با حضرت علی‌اکبر(ع) و امام حسین(ع) محشور شود و اجر و ثواب آن‌ها اگر بیشتر از شهدا نباشد، قطعاً کمتر از آنان نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه