اخبار داغ

در بازدید مسئولین باخرز از روستاهای مراد آباد و نقاره خانه مطرح شد:

پیگیری مشکلات روستاهای باخرز در قالب طرح ده گردشی

پیگیری مشکلات روستاهای باخرز در قالب طرح ده گردشی
طرح ده گردشی مسئولین دستگاه های اداری شهرستان باخرز با هدف پیگیری و رفع مشکلات روستاها آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سلام باخرز، تعدادی از مسئولین دستگاههای دولتی شهرستان باخرز در بازدید از روستاهای نقاره خانه و مراد آباد بخش مرکزی این شهرستان که در قالب طرح ده گردشی در حال انجام است، از نزدیک با مشکلات این روستاها آشنا و با جمعی از مردم به گفتگو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

گاز رسانی به روستاهای مرادآباد و نقاره خانه، تعویض شبکه فرسوده آب شرب روستای مرادآباد، احداث بند خاکی و اجرای طرح های آبخیزداری، آسفالت جادهه روستایی نقاره خانه، واگذاری تلفن ثابت، احداث پارک، ساماندهی اماکن ورزشی روستایی، احداث کانال و لوله گذاری اراضی کشاورزی، از مهمترین خواسته های مردم این 2 روستا بود که در این دیدارها مطرح شد.
جواد حسن زاده فرماندار شهرستان باخرز در این بازدیدها، با ارانه گزارشی از اقدامات و خدمات انجام شده توسط دستگاههای دولتی، توسعه مناطق روستایی و ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین برنامه های دولت در روستاها عنوان کرد و گفت:در مسیر توسعه روستاها گام¬های بلندی برداشته شده است و توسعه روستاها و خارج شدن آنها از محرومیت از اهداف اصلی دولت محسوب می شود.
وی افزود:روستاییان باید احساس کنند که در اقتصاد کشور نقش دارند و این امر مستلزم فعال کردن بنیانهای اقتصادی و عوامل تولید در روستاها است.
 حسن زاده اظهار امیدواری کرد با همدلی مسئولین و مردم بسیاری از مشکلات بیان شده در این دیدار پیگیری و رفع خواهد شد .

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه