اخبار داغ

دستگیری 42 صیاد و شکارچی غیر مجاز در شهرستان پارس آباد

دستگیری 42 صیاد و شکارچی غیر مجاز در شهرستان پارس آباد
،رئیس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد گفت: در چهار ماه گذشته، 42 صیاد و شکارچی غیرمجاز در شهرستان پارس آباد دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، هاشم میرزانژاد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره با انجام ماموریت های گشت و کنترل شبانه روزی در چهار ماه گذشته، تعداد 42 نفر شکارچی و صیاد غیر مجاز را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

وی افزود: این افراد مبادرت به صید آبزیان و شکار گونه های حفاظت شده و در معرض خطر انقراض نموده بودند.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد همچنین از پیشگیری بیش از 80 مورد وقوع شکار خبر داد و افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از شروع فصل شکار تاکنون 250متر تله ی دامی کار گذاشته شده برای پرندگان حفاظت شده را کشف و معدوم نموده است.

,

میرزانژاد با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در بین پرندگان مهاجر و ممنوعیت هرگونه شکار و زنده گیری پرنده در شهرستان، گفت: ماموران یگان حفاظت  این اداره با همکاری تشکل های مردمی و دوستداران طبیعت با جدیت از عرصه های طبیعی حفاظت می کنند.

,

وی از عموم دوستداران حیات وحش و محیط زیست خواست هرگونه مورد مشکوک را با شماره تلفن 32721141 یا شماره 1540 به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد اطلاع دهند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه