اخبار داغ

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز مشهد؛

«گاز» مشهد را داغ کرد/ هشدار تکرار پلاسکو/ بساط سفته‌بازان ارز برچیده می‌شود

«گاز» مشهد را داغ کرد/ هشدار تکرار پلاسکو/ بساط سفته‌بازان ارز برچیده می‌شود
«گاز» مشهد را داغ کرد، هشدار تکرار پلاسکو و بساط سفته‌بازان ارز برچیده می‌شود از مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های امروز مشهد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باجه مطبوعات صبح توس از مهم‌ترین اخبار و عناوین روزنامه‌های امروز ۴ بهمن‌ماه مشهد را در ادامه بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, صبح توس,

 

,

خراسان

, خراسان,

 

,

 

,

«گاز» مشهد را داغ کرد

,

 

,

*خراسان: «شرکت گاز اقلیم شهر مشهد را که در گذشته ۲ بود در قبوض ارسالی دوره جدید تغییر داده است. با این تغییر، اقلیم شهر مشهد از ۲ به ۳ تغییر کرده است. همین امر باعث افزایش هزینه تمام شده بهای مصرفی گاز برای هر خانوار شده است. این تغییر برچه مبنایی بوده است؟ مگر مشهد نسبت به سال های گذشته گرم تر شده است؟ برای آنکه بدانم این تغییر و افزایش قیمت بر چه اساسی بوده به شرکت گاز مراجعه کردم اما هیچ پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردم. ای کاش مسئولان به جای افزایش هر باره و بی سرو صدای بهای تمام شده گاز مصرفی به شیوه های گوناگون قبل از آن اطلاع رسانی می کردند. مگر حق شهروندان نیست که بدانند؟»

,

 

,

تدارک ۳۲ فیلم برای مشهد و بی خبری ارشاد استان

,

 

,

*خراسان: جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۴ تا ۲۱ بهمن برگزار می شود؛ ستاد مرکزی: پیش فروش به تعویق افتاد ، ۳۲ فیلم در مشهد اکران می شود  ستاد استان : پیش فروش از امروز آغاز می شود، ۱۶ فیلم داریم!

,

 

,

تصویب مشارکت میلیاردی شهرداری در شبکه رادیو زیارت

,

 

,

*خراسان: شورای اسلامی شهر مشهد در جلسه غیرعلنی رسمی روز گذشته خود مشارکت شهرداری مشهد در کمک به راه اندازی شبکه ملی رادیویی زیارت به صداو سیمای مرکز خراسان رضوی را تصویب کرد.

,

 

,

شهرآرا

, شهرآرا,

 

,

هشدار تکرار پلاسکو

,

 

,

*شهرآرا: ماجرای پلاسکوتمام نشده و همه ساختمان‌های بلندمرتبه و چندطبقه هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها و زائرسراها و ساختمان‌های قدیمی و نسبتا تخریب‌شده و رهاشده در شهر‌های بزرگ مثل مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و قم که جمعیت زیادی دارند، در معرض خطری مانند پلاسکو هستند متاسفانه.

,

 

,

بساط سفته‌بازان ارز برچیده می‌شود

,

 

,

*شهرآرا: روز گذشته جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با دادن مهلتی دو ماهه به بانک مرکزی خواستار سامان‌دهی صرافی‌ها شد و در اظهاراتی عنوان کرد: « بانک مرکزی تا اسفندماه سال جاری فرصت دارد که صرافی‌ها را سامان‌دهی کند و در پی این سامان‌دهی مشخص کند افراد ارز را برای چه مصارفی و از چه حسابی خریداری می‌کنند.»

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه