اخبار داغ

سرپرست حفاظت محیط زیست فریمان:

عملیات اجرایی و مطالعات نیروگاه بادی 50 مگاواتی فریمان آغازشد

عملیات اجرایی و مطالعات نیروگاه بادی 50 مگاواتی فریمان آغازشد
سرپرست حفاظت محیط زیست فریمان گفت: عملیات اجرایی و مطالعات نیروگاه بادی 50 مگاواتی فریمان با احداث دکل مطالعات سنجش سرعت و جهت باد آغازشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن اکبری‌نژاد، سرپرست حفاظت محیط زیست فریمان صبح امروز در گفتگو با خبرفریمان به بیان فعالیت‌های انجام‌شده به مناسبت روز هوای پاک در فریمان پرداخت و اظهارکرد: مراسم ویژه روز هوای پاک در مدرسه شهیدان تمیز به عنوان دبیرخانه محیط‌زیستی آموزش و پرورش شهرستان، با اجرای سرود، شعر، نمایشنامه، مسابقه نقاشی و .... توسط دانش‌آموزان این واحد آموزشی برگزارشد.



اکبری‌نژاد ادامه داد: عملیات اجرایی و مطالعات نیروگاه بادی 50 مگاواتی فریمان با احداث دکل مطالعات سنجش سرعت و جهت باد، با حضور مسئولان شهرستان فریمان به مناسبت روز هوای پاک آغازشد.



 اکبری‌نژاد عنوان‌داشت: همچنین مراسم روز هوای پاک به صورت نمادین در یکی از مهدکودک‌های منتخب سطح شهر انجام و در حاشیه نمایشگاهی از کارهای‌دستی با استفاده از مواد بازیافتی برپاشد.



 وی همچنین به پاکسازی تپه ماهورها و اراضی اطراف زباله‌گاه شهر فریمان توسط نیروهای پاکبان و نیز تبلیغات محیطی سطح شهر اشاره‌کرد و افزود: همایش دوچرخه سواری ویژه برادران به مناسبت روز هوای پاک در فریمان انجام و جوایزی به قید قرعه به 7 نفر از شرکت کنندگان اهداشد.



وی از بررسی پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی پساب‌های شهری در مزارع کشاورزی با حضور روسای ادارت مرتبط و اساتید دانشگاه پیام نور فریمان در محل سالن اجتماعات این دانشگاه به عنوان آخرین فعالیت به مناسبت روز هوای پاک اشاره کرد.


سرپرست حفاظت محیط زیست فریمان، پاکسازی حاشیه جاده مشهد فریمان در ورودی شهر فریمان با مشارکت جمعی از علاقمندان به طبیعت را از دیگر اقدامات در این مناسبت برشمرد.


انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه