اخبار داغ

فرماندار اهر:

اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان در بحث مواد مخدر است

اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان در بحث مواد مخدر است
فرماندار شهرستان اهر گفت: اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان مسلمانان در بحث مواد مخدر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، سید محمد عابدی در همایش پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر که در سالن شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: دی‌ماه برای ملت ایران به دلیل ارتحال جان‌سوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری و فاجعه تلخ و غم‌انگیز ساختمان پلاسکو که باعث مفقودی و شهادت شماری از آتش‌نشانان شد برای ملت بسیار سخت و غیرقابل‌تحمل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی با اشاره به اینکه بهمن‌ماه، ماه مبارزه با رژیم طاغوت، استکبار جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت به ثمر نشست درحالی‌که اگر مردم قیام نمی‌کردند اکنون کشورمان تحت سلطه استکبار جهانی بود و مبارزه مردم در زمان انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است.

,

فرماندار شهرستان اهر مواد مخدر را یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه بشری و ایران اسلامی دانست، گفت: مواد مخدر در صدر معضلات اجتماعی قرار دارد، درحالی‌که دشمنان با ترویج مواد مخدر درصدد نابودی گفتمان انقلابی هستند و این نمونه‌ای از اهداف پلید دشمن برای تزلزل پایه‌های حکومت‌های اسلامی است.

,

عابدی نابودی تشکیل گروهک‌های تروریستی تکفیری داعش و مواد مخدر را از اهداف اصلی استکبار جهانی و آمریکا برای نابودی جهان تشییع عنوان کرد، ادامه داد: تروریست‌های داعش اکنون با دلارهای آمریکایی‌ها تأمین مخارج می‌شوند و از طرفی با استفاده از مواد مخدر قصد تضعیف روحیه جهادی و انقلابی جوانان مسلمان را دارند.

,

وی به تداوم پیروزی‌های مدافعان حرم و نیروهای مردمی عراق و سوریه در مقابله با تروریست‌های داعش نیز اشاره کرد و گفت: اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه با داعشی ها نمی‌جنگیدند شاید اکنون در خیابان‌ها شهرها و استان‌های کشور با داعش روبرو می‌شدیم که وظیفه کنونی ملت و مسئولین حمایت از جبهه‌های مقاومت برای نابودی کامل تروریست‌های تکفیری داعش است.

,

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان مسلمانان در بحث مواد مخدر است، اظهار کرد: اگر دشمن نمی‌تواند با سلاح و تروریست‌ها جوانان مسلمان را راه بردارد در جهت تحقق این سیاست از طریق مواد مخدر وارد میدان شده و هیچ تأثیری در جامعه ندارد ولی اگر جوانی با استقامت و شجاعت در جبهه‌ها به شهادت برسد باعث تقویت روحیه شهادت‌طلبی در جامعه می‌شود که این را دشمن نمی‌خواهد.

,

عابدی با اشاره به اینکه از نگاه دشمن، مواد مخدر بسیار کم‌هزینه‌تر از جنگ رو درو با خانواده‌ها و جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: با مصرف مواد مخدر بنیان خانواده‌ها از هم می‌پاشد درحالی‌که این نه‌تنها برای خانواده‌های ایرانی مضر است بلکه آسیب‌های دیگری را نیز در جامعه به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه