اخبار داغ

رئیس پلیس فتا هرمزگان خبر داد:

دستگیری عامل کلاهبرداری در فضای مجازی

دستگیری عامل کلاهبرداری در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ علی اصغر افتخاری رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت : یکی از شهروندان بندر عباس با در دست داشتن مرجوعه ای متضمن به دستور مقام محترم قضایی  به این پلیس مراجعه و بیان داشت شخصی ناشناس اقدام به برداشت غیرمجاز مبلغ حدودا 5/000/000 ریال از حساب وی نموده، که در این خصوص درخواست رسیدگی و پیگیری نمود لذا پیگیری موضوع در دستور  کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی در ادامه افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص گردید مبالغ کسر شده از حساب وی از طریق خرید شارژ و پرداخت قبوض می باشد. در بررسی اولیه مشخص گردید فرد ناشناس با هویت جعلی اقدام به برداشت نموده است که با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت متهم شناسایی گردید.

,

افتخاری گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی متهم به این احضار گردید که در بازجویی اولیه منکر بزه انتسابی گردید که با رو به رو شدن با ادله جمع آوری شده متعرف و بیان داشت با توجه به سهل انگاری شاکی اطلاعات مهم کارت شاکی را یادداشت نموده و در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب نموده است.

,

وی  با اشاره به اینکه علت جرایم مالی سهل انگاری افراد در نگه داری اطلاعات حساب بانکی خود می باشد خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با چنین افرادی با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه