اخبار داغ

رییس اداره ارشاد گرمه خبر داد،

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی شهرستان گرمه

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآنی شهرستان گرمه
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه از برگزاری مسابقه قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه، عباسپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه با بیان این مطلب گفت: از سوی انجمن قرآن و نهج‌البلاغه شهرستان گرمه  یک دوره مسابقه قرآن کریم با عنوان «حفظ جزء ٣٠» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار  خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پایگاه خبری گرمه, ، عباسپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه با بیان این مطلب گفت: از سوی انجمن قرآن و نهج‌البلاغه شهرستان گرمه  یک دوره مسابقه قرآن کریم با عنوان «حفظ جزء ٣٠» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار  خواهد شد, .,

عباسپور هدف از برگزاری مسابقه قرآن کریم را ترویج سبک زندگی و فرهنگ قرآنی  دانست و افزود:  برگزاری این مسابقات معنوی می‌تواند موجب بکارگیری تعالیم قرآنی در زندگی کودکان و نوجوانان شود.

,

وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند  از یکم تا بیست و یکم بهمن‌ماه سال جاری  برای ثبت‌نام  و شرکت در مسابقه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت حضرت رقیه (س)  گرمه مراجعه کنند.

, .,

عباسپور خاطرنشان کرد: به‌ تمامی شرکت‌کنندگان در این مسابقه لوح تقدیر و به برگزیدگان لوح افتخار و جوایز ارزنده اهداء خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه