اخبار داغ

"خندوانه" ویژه نوروز تولید می‌شود

"خندوانه" ویژه نوروز تولید می‌شود
شمیرانی با اشاره به تولید ویژه برنامه های "خندوانه" برای نوروز، از رونمایی از تک قطعه محسن چاوشی و همچنین حضور عروسک های جدید در این برنامه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شمیرانی مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه"  گفت: پیش تر قرارداد برنامه "خندوانه" با شبکه نسیم تا پایان امسال بود اما این قرارداد تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: با توجه تمدید قرارداد برنامه "خندوانه" با شبکه نسیم، قرار است تولید و پخش این برنامه پرمخاطب تا شهریور ماه سال 96 ادامه پیدا کند.
,
 
,
شمیرانی همچنین تصریح کرد: برای عید نوروز هم یکسری برنامه های ویژه تر ساخته می شود که شاید شرکت کردن مردم در بخش های اجرایی مسابقه "خنداننده شو" به زمان نوروز منتقل شود.
 
,
,
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: موضوع حضور عروسک های جدید در برنامه "خندوانه" همچنان مطرح است اما مشخص نیست که این عروسک ها چه زمانی در برنامه حضور پیدا کنند.
,
 
,
مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی "خندوانه" با اشاره به رونمایی از قطعه ای که چاوشی برای این برنامه خوانده است، خاطرنشان کرد: به امید خدا قرار است 10 بهمن قطعه محسن چاوشی برای برنامه "خندوانه" پخش شود و با توجه به اینکه تاکنون چند بار این تاریخ تغییر پیدا کرده، امیدوار هستیم این سری این قطعه در زمان مشخص روی آنتن رود.
,
 
,
گفتنی است، برنامه تلویزیونی"خندوانه" هر شب ساعت 23:00 روی آنتن شبکه نسیم می رود.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه