اخبار داغ

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد:

کلیه راههای اصلی و فرعی شهرستان تایباد باز است/ بارش برف همچنان ادامه دارد

کلیه راههای اصلی و فرعی شهرستان تایباد باز است/ بارش برف همچنان ادامه دارد
رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد گفت: باوجود بارش شدید باران و برف در ساعات اولیه امروز در شهرستان تایباد، کلیه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان تایباد باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا اولیائی، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد در گفتگو با تایبادخبر گفت:  با توجه به بارش شدید باران و برف در ساعات اولیه امروز که همچنان نیز ادامه دارد، باهمت و تلاش راهداران عزیز کلیه راه‌های اصلی و فرعی شهرستان تایباد باز است و عملیات بازگشایی راه‌های روستایی نیز همچنان در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


وی افزود: 23 نفر از کارکنان این اداره با 18 دستگاه ماشین‌آلات به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری به مردم شریف جهت ترددی آسان در جاده‌های شهرستان هستند و مخلوط شن و نمک در مسیرهای لغزنده پاشیده شده است.

,
,


رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد خاطرنشان کرد: رانندگان عزیز باوجود پاک‌سازی مسیر حتماً علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.

,
,


وی افزود: فرماندار شهرستان هم صبح امروز در این عملیات، عوامل راهداری را همراهی کرد و از اقدامات انجام‌شده در راستای بازگشایی راه‌ها بازدید کرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه