اخبار داغ

رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان؛

کاهش 11 درصدی سرقت در استان/ ضایعات فروشی های غیر مجاز پلمپ می شوند

کاهش 11 درصدی سرقت در استان/ ضایعات فروشی های غیر مجاز پلمپ می شوند
رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تا کنون در حوزه سرقت با کاهش 11 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته رو به رو بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دادمردان، سرقت یکی از قدیمی ترین جرائم علیه اموال است که  می توان گفت تاریخ پیدایش این جرم به ابتدای خلقت بشریت و در زمانی که مسائل مربوط به مالکیت به وجود آمده است، باز می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان,

از جمله دلایلی که افراد زیادی در جهان مرتکب این جرم می شوند، سهولت در انجام سرقت توسط فرد مجرم و عدم اطلاع شهروندان از موارد پیشگیری در برابر سرقت اموال خود است و در این میان استان سیستان و بلوچستان نیز از این امر مستثنی نیست و به دلیل مشکلات بیان شده، سالانه تعداد زیادی از شهروندان مورد سرقت قرار میگیرند.

,

در همین رابطه سرهنگ حسین سنچولی در گفت و گو با دادمردان، با تشریح آمار مرتبط با سرقت در استان اظهار داشت: در 10 ماهه نخست سال جاری 92 درصد سرقت های رویداده در استان کشف شده است.

, دادمردان,

رئیس دایره سرقت پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرقت لوازم داخلی خودرو  و سرقت های خرد بیسترین سرقت رخ داده در استان است، ادامه داد: سرقت موتور سیکلت و سرقت منزل  نیز از دیگر مصادیق سرقت در استان است که در همین راستا پلیس با تمام قدرت برای پیشگیری از این جرائم فعالیت می کند.

,

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون در حوزه سرقت با کاهش 11 درصدی سرقت نسبت به سال گذشته رو به رو بوده ایم.

,

سرهنگ سنچولی  با اشاره به سرقت پست های برق طی ماه های گذشته، بیان کرد: با توجه به گستردگی استان و خطوط انتقال برق در اقصی نقاط استان  طی مصوبه کارگروه سرقت نمایندگان ادارات برق و مخابرات به اتفاق ماموران انتظامی از وضعیت پست های برق در استان بازدید و نقاط ضعف آنها را که باعث سرقت میشود را برسی و برطرف خواهند کرد.

,

وی با اشاره به دستگیری تعداد زیادی مالخر در استان گفت: از این پس با خریداران اجناس مسروقه برخوردی جدی شود و به حکم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز ضایعات فروشی های غیر مجاز نیز پلمپ می شوند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه