اخبار داغ

قوچان‌نژاد بهترین بازیکن هفته شد

قوچان‌نژاد بهترین بازیکن هفته شد
یکی از معتبرترین سایت های ورزشی هلند ملی‌پوش ایرانی تیم هیرنوین را به عنوان بهترین بازیکن هفته نوزدهم اردویژه انتخاب کرد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت معتبر ووت بال پس از پایان دیدارهای امشب (یکشنبه) هفته نوزدهم اردویژه اقدام به ارزیابی فنی عملکرد بازیکنان و معرفی پنج بازیکن برتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین که در بازی امشب تیمش برابر آیندهوون هت‌تریک کرده بود، با کسب امتیاز عالی 8 عنوان برترین بازیکن برتر هفته نوزدهم اردویژه هلند را به خود اختصاص داد. یوردی دویس (اکسلسیور)، گرگور برنبرخ (نایمخن)، داوینسون سانچز (آژاکس آمستردام) و یسن تورنسترا (فاینورد) با امتیازهای 7.5 و 7 به همراه رضا قوچان‌نژاد در جمع 5 بازیکن برتر هفته نوزدهم اردویژه قرار گرفتند. همچنین علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار که حضور 90 دقیقه‌ای در بازی تیمش برابر روتردام داشت، نمره متوسط 5 را از مجله فوتبال اینترنشنال دریافت کرد.

,

 

,

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند تا پایان هفته نوزدهم تیم فاینورد با 48 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آژاکس و آیندهوون به ترتیب با امتیازهای 43 و 40 رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. تیم‌های هیرنوین و آلکمار نیز با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد و علیرضا جهانبخش و امتیاز مشترک 32 رده‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه