اخبار داغ

وزیر اسبق ارشاد در جمع دانشجویان:

جیغ بنفش بعضی مسئولین به خاطر پیگیری قوه قضائیه است

جیغ بنفش بعضی مسئولین به خاطر پیگیری قوه قضائیه است
دکتر حسینی (وزیر اسبق ارشاد و استاد دانشگاه)در افتتاحیه اردو تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج)افزود:بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور معوقات بانکی است که باید پیگیری شود، بعضی ها که جیغ بنفششان گوش فلک را کر می کند به خاطر این است که می بینند قوه قضائیه در این مورد پیگیری می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان؛ افتتاحیه اردو تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) در آبعلی تهران با حضور دکتر حسینی (وزیر اسبق ارشاد و استاد دانشگاه) برگزار شد.

وی بیان داشت: افرادی که دنبال منافع شخصی اند دنبال کار مردم نیستند بلکه به دنبال منافع خود هستند مانند حقوق های نجومی، برداشت از صندوق فرهنگیان و... که نشان دهنده ای این موضوع است.

وی  اذعان کرد: بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان در کشور معوقات بانکی است که باید پیگیری شود، بعضی ها که جیغ بنفششان گوش فلک را کر می کند به خاطر این است که می بینند قوه قضائیه در این مورد پیگیری می کند.

 حسینی توضیح داد : کسانی به دنبال این هستند که فضای کشور دوقطبی شود و از پاسخگویی فرار می کنند در صورتی که الان زمان پاسخگویی به کارهای این چهار سال است، بعضی ها دنبال این هستند که از این نمد کلاهی برای خود بدوزند و فضای عاطفی درگذشت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی را به انتخابات بکشانند و از آن سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به پررنگ کردن کنسرت ها ادامه داد:حاشیه ها به خاطر پاسخگو نبودن به مسائل اصلی فرهنگی است، در مسائل فرهنگی دیدگاه ما، سخنان امام و مطالبات رهبری است.

وی تشریح کرد: مردم باید دقت کنند کسانی را بر مسند امور قرار دهند که دنبال منافع شخصی نباشند، مثل اینکه در دوران گذشته(در دوره نهم و دهم) وزیری وجود داشت که به یکباره ظرف مدت کوتاهی سرمایه میلیاردی پیدا کرد.

 وی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر این جبهه بتواند منسجم عمل کند می تواند یک نفر را به عنوان فرد منتخب این جبهه معرفی کند باید دانست این موضوع دیگر جواب نمی دهد که از بالا به پایین تصمیم گرفته شود و باید به همه نیرو ها در همه جای کشور اولویت داد و مشورت گرفت تا نتیجه خوبی دهد.

 حسینی در پایان افزود: قدرت موشکی و نظامی ما مسئله ی مهمی در راستای قدرت جمهوری اسلامی است و ما باید در زمینه های مختلف از جمله نظامی و اعتقادی قدرتمند باشیم و در کنار اسلحه داشتن باید نیروهای مومن و متدین هم باشند ،  اگر اینطور نباشد شاه هم ارتش داشت و قدرتمند بود ولی چون اعتقاد و ایمان نداشت شکست خورد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی, افتتاحیه اردو تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) در آبعلی تهران با حضور دکتر حسینی (وزیر اسبق ارشاد و استاد دانشگاه) برگزار شد.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه