اخبار داغ

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کشف بیش از 17 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در آذربایجان غربی/ سرقت در استان 9 درصد کاهش یافت

کشف بیش از 17 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در آذربایجان غربی/ سرقت در استان 9 درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با احتساب کشفیات مواد مخدر کل استان توسط انتظامی، سپاه، مرزبانی و گمرگ و سازمان زندان ها در مجموع 17 تن و 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 10 ماهه امسال کشف شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سردار ناصر اصلانی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه سفر به میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 11 تن و 829 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که افزایش 105 درصدی نسبت به سال گذشته دارد، اظهار کرد: از این مقدار چهار تن و هفت کیلوگرم مواد مخدر سنتی بوده که 54 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و هفت تن و 823 کیلوگرم مواد مخدر از نوع صنعتی و پیش ساز بوده که 83 درصد افزایش نسبت به گذشته داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با احتساب کشفیات مواد مخدر کل استان توسط انتظامی، سپاه، مرزبانی و گمرگ و سازمان زندان ها در مجموع 17 تن و 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 10 ماهه امسال کشف شده است که در این راستا هشت هزار نفر قاچاقچی و پنج هزار و 674 نفر معتاد متجاهر دستگر شده اند.

,

وی گفت: در موضوع دستگیری قاچاقچیان افزایش هفت درصدی دستگیری ها و در موضوع جمع آوری معتادین متجاهر نیز افزایش 93 درصدی را نسبت به سال گذشته را داریم.

,

سردار اصلانی با اشاره به افزایش 20 درصدی و متلاشی شدن 72 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و توقیف 500 دستگاه انواع وسایط نقلیه از قاچاقچیان، تصریح کرد: از ابتدای امسال در مجموع 9 هزار و 857 نفر قاچاقچی مواد مخدر به صورت عمده و توزیع کننده جزء را دستگیر کرده ایم که افزایش 45 درصدی نسبت به گذشته دارد.

,

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 9 درصدی سرقت در سطح استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت:  سرجمع کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته 78 درصد بوده و در زمینه سرقت های خشن و سرقت به عنف نیز سرانه کشف 82 درصد بوده است.

,

وی هم چنین به افزایش 20 درصدی کشفیات قاچاق در استان از نظر ارزش ریالی اشاره کرد و افزود: مجموع ارزش ریالی اموال کشف شده دو هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه