اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی خبر داد:

اختصاص 9 هزار تن قیر رایگان به شهرهای آذربایجان غربی/ یک میلیارد از اعتبارات استانی شهرداری ها به میاندوآب رسید

اختصاص 9 هزار تن قیر رایگان به شهرهای آذربایجان غربی/ یک میلیارد از اعتبارات استانی شهرداری ها به میاندوآب رسید
مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی گفت: در دو مرحله حدود 9 هزار تن قیر رایگان برای شهرهای زیر 50 هزار نفر و برای سه شهر بین 50 تا 100 هزار نفر جمعیت نیز به صورت نقدی برای تهیه قیر اقدام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سیف اله مطلبی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب از برنامه ریزی راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری خبر داد و اظهار کرد: این برنامه به صورت 20 ساله و در چهار برنامه پنج ساله به تناسب ظرفیت ها و پتانسل ها و امکانات خود آن شهر عملیاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی به اختصاص اعتبار با مصوبه هیئت وزیران برای پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به شهرداری های اشاره کرد و افزود: از این اعتبار مبلغ 887میلیارد ریال در آذربایجان غربی بود که تمامی مطالبات را جمع بندی کرده و امیداریم بعد از طی مراحل قانوی در اختیار شهرداری ها قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اختصاص قیر رایگان به شهرداری های شهرهای زیر 50هزار نفر جمعیت، گفت: در دو مرحله حدود 9 هزار تن قیر رایگان در شهرهای زیر 50 هزار نفر و برای سه شهر بین 50 تا 100 هزار نفر جمعیت نیز به صورت نقدی برای تهیه قیر اقدام شده است.

,

مطلبی تصریح کرد: بیش از 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات بلاعوض عمرانی سازمان شهرداری ها به استان اختصاص پیدا کرده است.

,

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری آذربایجان غربی با اشاره به سه برابر شدن اعتبارات شهرداری ها از محل اعتبارات استانی، اظهار کرد: این میزان 45میلیارد تومان بود که از مبلغ 750میلیون تا سه میلیارد تومان به شهرداری های استان اختصاص پیدا کرده است.

,

وی افزود: برای شهر میاندوآب یک میلیارد و 50 میلیون تومان و برای شهرداری های چهاربرج و باروق نیز 750 میلیون تومان از این مبلغ در نظر گرفته شده که با تخصیص اعتبارات به شهرداری ها پرداخت می شود.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه