اخبار داغ

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب عنوان کرد:

اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی/ همایش تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود

اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی/ همایش تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود
مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مساجد میاندوآب برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد در میاندوآب و با بیان اینکه خاستگاه انقلاب اسلامی، این نظام و این حکومت از مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی بود، اظهار کرد: وظیفه ما در ارتباط با گرامیداشت انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است و همه باید در راستای گرامیداشت این ایام گام برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب افزود: باید ارتباط کانون های دینی از جمله مساجد و مراکز فرهنگی، دینی و قرآنی را با نظام حفظ کنیم چرا که احیاء شعائر دینی کمک به نظام اسلامی است.

,

دبیر کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی، مهم ترین حادثه تاریخی بشر در عصر کنونی است و با توجه به اهمیت این مسئله باید در جهت حفظ و انتقال فرهنگ و روحیه انقلابی به نسل حاضر گام برداشته شود.

,

قنبری در ادامه به برنامه های دهه مبارک فجر در مساجد و کانون های فرهنگی، هنری اشاره و تصریح کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مساجد میاندوآب برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شوند.

,

وی افزود: مراسم های ویژه جشن انقلاب، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی-ایرانی، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری طرح تلاوت نور در کانون های مساجد، همایش فعالان فرهنگی وقرآنی، همایش نقش هیئات مذهبی و مساجد  و مادحین و ذاکرین و نقش آنان در ایجاد تداوم انقلاب و دیدار با خانواده های شهدا و زیارت مزار شهدای گمنام  از جمله برنامه های این ایام است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه