اخبار داغ

رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز؛

ورزش نباید در پر کردن اوقات فراغت محدود شود/ میزان همکاری‌های خود را با سازمان ورزش و جوانان افزایش می‌دهیم

ورزش نباید در پر کردن اوقات فراغت محدود شود/ میزان همکاری‌های خود را با سازمان ورزش و جوانان افزایش می‌دهیم
کی‌نژاد گفت: ورزش می‌تواند به عنوان یک سبک زندگی اسلامی مطرح باشد و در پر کردن اوقات فراغت محدود نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج،محمد علی کی‌نژاد در آئین عقد تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و سازمان ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با بیان اینکه دانشگاه هنر اسلامی تبریز همانند گذشته با مجموعه ورزشی کشور جهت بالا بردن خودباوری ملی و نشاط فردی و اجتماعی دانشجویان و کارکنان خود ارتباط موثری برقرار کرده است، عنوان کرد: ورزش نباید منحصر به پر کردن اوقات فراغت باشد، بلکه باید در تمام شئونات اداری و زندگی جاری گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ورزش با اعتلای آگاهی و ساماندهی توانمندی‌‌ها می‌‌تواند یکی از بخش‌‌های اصلی سبک زندگی ایرانی، اسلامی باشد.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرشهنگی با اشاره به جایگاه، نقش و مأموریت‌های دو دستگاه به اجرای طرح های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری بر اساس نیاز طرفین تأکید کرد.

,

, ,

جمشید نظمی نیز عقد چنین تفاهم نامه‌هایی را  فرصتی ارزشمند برای استفاده از پتانسیل و توان دو جامعه علمی و ورزشی کشور جهت بالا بردن جایگاه جوانان در ایران اسلامی دانست.

, .,

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه زمینه همکاری میان دانشگاه هنر اسلامی تبریز و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گسترده است، اظهار کرد: این دو دستگاه می‌توانند زمینه های همکاری را گسترش دهند.

, .,

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی مورد نیاز، تربیت نیروی انسانی متخصص، برگزاری مشترک سمینارها و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی، تبادل اطلاعات، استفاده متقابل از آرشیو و کتابخانه‌های همدیگر و انجام امورمطالعاتی و تحقیقاتی بین طرفین محقق می شود.

,

در خاتمه، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از آثارخانه جهان اسلام ، این مکان را برای بازدید ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی حائز اهمیت دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه