اخبار داغ

آیت الله مظاهری:

مسئولان از بروز حوادث مشابه پلاسکو جلوگیری کنند

مسئولان از بروز حوادث مشابه پلاسکو جلوگیری کنند
حضرت آیت الله مظاهری گفت: در فاجعۀ ساختمان پلاسکو، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیۀ شریفۀ «وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً» گشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، حضرت آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه استان اصفهان، در پیامی فاجعه مصیبت بار ساختمان پلاسکو را تسلیت گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

متن پیام بدین شرح است:

,

بِسْمِ  اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

,

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

,

پیام به مناسبت وقوع فاجعۀ مصیبت‌بار آتش‌سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو فاجعۀ مصیبت‌بار روز پنجشنبۀ گذشته در تهران، ملّت دلسوز ایران را در اندوهی بزرگ فرو بُرد و همگان به خصوص بازماندگان چشم انتظار و داغدار این حادثۀ تلخ را عزادار و مصیبت‌زده ساخت.

,

در این فاجعۀ اسفناک، آتش‌نشانان غیور و فداکار، جان عزیز خویش را برای نجات دیگران فدا ساختند و مصداق آیۀ شریفۀ «وَ مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمیعاً» گشتند.

,

با اظهار تأسّف فراوان و تسلیت به مصیبت‌زدگان، برای آن انسان‌های شجاع و مجاهد، علوّ درجات و برای بازماندگان داغدارشان صبر و اجر و سعادت و برای ملّت عظیم‌الشّأن ایران، سربلندی و آرامش بیش از پیش مسألت می‌کنم.

,

بی‌شک همۀ مسئولان محترم ذی‌ربط، نهایت سعی و تلاش خود را در انجام وظیفه و مسئولیت بزرگی که برای جبران این مصیبت بزرگ و احقاق حقوق از دست رفتۀ مردم و نیز پیشگیری از تکرار این‌گونه فجایع تلخ بر عهده دارند، با لطف و کمک خداوند تعالی به کار خواهند گرفت.

,

حسین‌المظاهری

,

۲۳ / ربیع‌الثّانی / ۱۴۳۸

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه